Thread: golf 1974
View Single Post
  #16  
Old 07-04-2013, 19:55
durneet's Avatar
durneet durneet is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2010
Posts: 385
Default

Quote:
Originally Posted by Barn171
Zo, het viel een beetje tegen om die tank terug te vinden. Ik heb namelijk langs de gehele achtergevel van mij schuur een stelling staan die nokkie vol ligt met delen. Die stelling houdt net onder het schuine dak op, waardoor er een ruimte op de stelling in de vorm van een spie ontstaat. Hier liggen alle tanks, die passen namelijk precies in die spie. Nu heb ik laatst een zoldertje gezet voor wat extra opslag ruimte, maar ik heb niet gedacht aan de tanks die op de stelling liggen. Die krijg ik er nu dus niet meer uit...
Maar goed, ik heb ze zo een beetje in een bocht kunnen leggen dat ik er een redelijke foto van heb kunnen maken:







Het gaat dus om het smalle pijpje met het groen/blauwe dopje, naast de pijp met de gele dop. Je kunt ze het beste op de tweede foto zien.

Hier moet het wel mee lukken denk ik??

En nog iets, als je dadelijk je andere velgen en ophanging hebt gemonteerd, moet je het originele wel zorgvuldig bewaren. Ik weet niet of nog meer delen hebt liggen, maar als je dat hebt moet je de onderdelen die van deze wagen komen even labelen zodat je ze zeker niet verwisselt met andere. De velgen zijn namelijk al anders van een golf uit hetzelfde bouwjaar, maar die dan voorzien is van schijfremmen. Omdat de jouwe nog trommels heeft [als het goed is], zijn de vormen rond de vierkante gaten in de velg wat ronder. Houdt ze maar eens langs een gewone golf velg, dan zul je het verschil zien. De veerpoten zijn ook weer wat anders, en het is gewoon enorm leuk als je de originele delen erbij houdt. De velgen zijn namelijk ook voorzien van een datum stempel.



hiermee moet dat wel lukken,
dikke merci alvast en als ik je eens tegen kom heb je er van mij 1 tegoed

jup ik hou alles bij van onderdelen, staat ook nog op zijn originele wielen die gestraalt zullen worden en terug in het originele kleur, voor later als ik op gewone normale hoogt wil rond bollen
__________________
golf 1 1975 project
golf 1 1974
1975 ls 20vt
Reply With Quote