View Single Post
  #42  
Old 12-03-2017, 15:01
Roy16VG60's Avatar
Roy16VG60 Roy16VG60 is offline
Volksforum Donateur - Mr G60
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,315
Default

Quote:
Originally Posted by giuliettaevo
Haldex achterdiff heeft Nick waarschijnlijk nog wel liggen. Lekker dichtbij in malden dus...

Vraag hem maar even naar het onderdeelnummer van het differentieel. En is hij compleet met regelunit? Thanks! Het diff met Haldex is het laatste onderdeel wat ik nodig heb...

Quote:
Originally Posted by bjorn77
Dit is een ombouw die je niet snel tegen komt gaat wel goed komen . Ga je aan het uiterlijk ook een upgraden gevangen?


Ja, ik ben hier al druk naar aan het zoeken. Ik twijfel nog of ik de neus ombouw naar het facelift model. In ieder geval moet er een R32 stijl voorbumper op en ook de achterbumper moet een R32 versie worden aangezien ik naar de RDW ga met een originele R32 uitlaat er onder. Ik heb de uitsparingen in het midden dus nodig.

Qua kleur gaat hij gespoten worden in de blauwe Golf 5 R32 kleur.

Ik laat hem het liefst nog even redelijk origineel (en licht qua gewicht) want hij moet opnieuw gewogen worden. En als ik het doorreken wat hij met de R32 en 4 motion zwaarder gaat worden (ca 200kg) dan kom ik al rond 1650 kilo uit. Ik hoop hem dan daar net onder te kunnen houden, dat scheelt een trap in de wegenbelasting.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI
2014 Volkswagen T5 GP
2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG
2003 Volkswagen Touran R32
Reply With Quote