![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je kent het wel schroefset zit muurvast en dan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat is netjes, normaal koste ze iets van 25 euro per paar.
|
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
|
|
|||
|
|||
![]() bestaat nl power in zwolle dan nog?!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zat ik me net ook af te vragen ja ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Anders ik wel. Volges mij heeft mijn broer nog een complete schroefset te goed..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lekker vaag, volgens mij moet je broer gewoon gaan bellen.. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zit ik in de war met SKG bedenk ik nu
![]() Ben een jaar of 4 geleden wel eens bij NL power geweest. Had toen een verkeerde stuurnaaf meegekregen, en dat was toen snel en netjes opgelost.
|
||||
|
||||
![]() De service is daar wel goed, Ze bestaan ook al een tijdje, weet nog wel dat is in dat kleine winkeltjes zaten ergsns rond het centrum
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nl power had iid altijd wel een goede service
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk dat NLpower nu een kleine 16 jaar bestaat. En zij destijds begonnen in de assendorperstraat in dat kleine winkeltje! Kocht toentertijd mijn eerste verlagingsset voor mijn VR6 incl embleemloze grill ![]() |
|
||||
|
||||
![]() In mijn herinnering was het in een soort van woonkamer / wilnkel
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |