![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste forummers,
Even geleden heb ik de welbekende golf1 1.8T20V overgenomen van Misha. Na alle techniek nagekeken te hebben en netjes te willen zetten heb ik één en ander moeten doen aan het remsysteem (remklauw zat namelijk vast en moest voor de keuring even wisselen van remflexibels) Alles netjes gemaakt, zuigers opgekuisd, nieuwe rubbers gemonteerd en de stalen remleidingen opnieuw geplaatst waarna ik op volgend probleem ben gestoten ; Ik kreeg ik hem niet meer ontlucht en ik dacht toen de hoofdremcilinder stuk gemaakt te hebben door de pedaal te diep te duwen Daarna de hoofdremcilinder dus vervangen, maar het probleem bleef hetzelfde. Mijn neef denkt dat ik de verkeerde hoofdremcilinder had gemonteerd, dus heb hem er vandaag terug afgehaald om te vergelijken met de oude. Uiterlijk verschillen ze niet, de pin is even lang, even dik, dus hij lijkt mij hetzelfde. De nieuwe die ik heb gemonteerd is een HITC H13510 (20,6mm). Heb hem dan terug gemonteerd, maar het resultaat blijft hetzelfde... Als ik hem ontlucht heb heb ik wel even druk op de pedaal, maar zeker niet 100% wat het moet zijn... Vanaf ik dan start valt alle druk weg en kan ik de pedaal tot beneden drukken. Meestal worden de 22mm modellen gemoneerd, maar met dit model moest het ook wel gaan. Ik ben nu van plan een nieuwe hoofdremcilinder (effectief een 22mm) te monteren, maar ben bang dat dit het probleem niet is. Graag had ik geweten of er iemand weet welke hoofdremcilinder er na de ombouw werd gemonteerd (er staat enkel PEX GERMANY 312 10289) zodat ik exact dezelfde kan monteren (misschien combinatie rembekrachtiger - hoofdremcilinder?) of dat er mij nog iemand meer wijsheid kan brengen met dit probleem? |
|
||||
|
||||
![]() Is de oude van Chris toch? Misschien kan hij het je vertellen.
http://www.volksforum.com/forum/member.php?u=233
|
|||
|
|||
![]() Ik heb al met hem contact gehad maar hij weet het niet... het is blijkbaar "habbekrats" die deze gebouwd heeft, maar ik kan hem niet bereiken...
|
|
||||
|
||||
![]() heb je dit topic ook al ff doorgelezen?
http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=ontluchten Wellicht staat hier nog iets in waar je iets aan hebt? |
|
|||
|
|||
![]() Je kan Jonathan (habbekrats) toch gewoon een PB sturen via dit forum?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb nog trommels achteraan dus niet echt van toepassing en ik heb ook al met een drukvat ontlucht, dus lucht kan het volgens mij echt niet zijn... Quote:
Heb pm en mail gestuurd, maar geen reactie... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zal hem even een whatsappje sturen, wat geen garantie is dat hij reageert ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thx! |