![]() |
|
||||
|
||||
![]() gisteravond de herhaling van topgear (op de bbc) gezien.
sabine (duitse dame die zo wat op de nurburgring woont en clarkson rijles heeft gegeven) was weer terug en deze keer met een ford transit diesel echt vol gas over het circuit!! al die mannekes met porsches werden ingehaald :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() klinkt goed...helaas heb ik het gemist.....
|
|
||||
|
||||
![]() Was inderdaad mooi om te zien. Alle zooi uit de bus om wat gewicht te lozen. Ik vond het wel jammer dat ze niet onder de 10 min kwamen.
|
|
||||
|
||||
![]() en alle naden aftapen, het kon volgens mij echt niet sneller.
het scheelde maar een paar seconden, blijft toch echt een mooie prestatie. voor de gene die het gemist hebben, over een paar maanden zal het nog wel op veronica voorbij komen die kleine zat clarkson nogal te pesten met zijn slechte rug.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het ook gezien (ik kijk altijd op zondag...) En 'the Hamster' reed haar steeds in de weg met die Viper
![]()