![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb nu een nieuwe versnellingsbaksteun van iemand kunnen overkopen maar is wel een beetje anders.
![]() is dat een probleem? de bout di er in zat heb ik moeten uitboren en heb een moer erin gelast op de plaats waar de bout in zat. nu als ik het stuk wil monteren komen de gaten totaal niet overeen de motor krik ik naar boven het is precies of het stuk loopt scheef? en de steun komt nu niet volledig tegen de bodem door de lasnaad schelt niet veel maar maakt dat iets uit en kan da later voor problemen zorgen wil dit nu zo perfect mogelijk doen alvast bedankt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op de eerste foto: links is van de 1.1 & 1.3 motoren, rechts van de 1.5-and-up, inderdaad niet direct uitwisselbaar. Ik heb nog wel eentje liggen voor de 1.5
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ale ben weeral slimmer geworden ja iemand op dit forum heeft mij de rechtse aangeboden wist niet dat het van een 1.5 kwam ik zit met een 1.1 dat wist de verkoper ook maarja niks aan te doen. dus best eentje zoeken dan voor een 1.1 de linkse op de eerste foto? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Duidelijke foto's naar je toe gestuurd ![]() Hier heb je hem ook zien hangen ![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...562#post1497562 De fotohier boven van de linker steun had je beter eerder kunnen laten zien ![]() Maar ik heb je een pm gestuurd gewoon terug sturen stort ik het geld weer netjes terug opgelost ![]()