![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Ik heb juist een gf blokje rereviseerd voor mijn golfje 1. Deze hangt er nu in maar ik krijg de ontsteking niet goed afgesteld. Ik draai met de stroomverdeler om de ontsteking op punt te zetten maar ik kan niet verder draaien en het merkteken op de krukaspoelie komt nog niet eens gelijk. De wagen rijd wel maar hij stottert als je gas geeft en wilt optrekken. Wie kan mij helpen? Als ik het niet duidelijk heb verwoord dan hoor ik het ook graag. Grtz |
|
||||
|
||||
![]() Moet je deze niet op tijd zetten via het "gat" in je versnellingsbak? Daar zie je dan als het goed is je vliegwiel en daar zit ook een merkteken op met een schaalverdeling..
|
|||
|
|||
![]() Geen aanduiding op mijn vliegwiel te bespeuren hoor. Enkel een merkteken op de krukaspoelie en het tandwiel van de nokkenas. Zou het kunnen dat de distributie fout in elkaar steekt? Ik bedoel dan dat ik de poelie van de nokkenas 180 graden verkeerd heb geplaatst? Maar dan zou de wagen toch niet rijden of toch?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de ontsteking geprobeerd 180 graden te draaien maar dat lukt niet. ( deze zit aan de zijkant van de cilinderkop, rechtstreeks op de nokkenas.)
|