![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog te koop een zwart GolfII dashboard. Niks bijzonders verders, maar nog wel heel erg netjes.
25 euro. marchalmaster@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() hard of zacht?
|
||||
|
||||
![]() Nog zo 1!! Whats the difference????
![]()
|
||||
|
||||
![]() plastic soort.... zacht is mooier, zat in gti-tjes geloof ik
heb nu hard, als het zacht is, is het verkocht....
|
||||
|
||||
![]() Tis dat Ronald er pas over begon, maar dat wist ik dus echt niet. Ik heb zacht en hij hard, maar om nou te zeggen dat ik die harde minder vind, nee. Klinkt trouwens lekker, die 2e zin
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij de latere modellen vanaf model '88 (dus vanaf september '87) is er idd een zacht dashboard gemonteerd. Mijn diesel heeft bijv een harde
![]() ![]() Zelfde dash in principe alleen bekleed met een of ander zacht spul ![]()
|
||||
|
||||
![]() skai heet dat zachte geloof ik.
|
||||
|
||||
![]() Skai = nepleer, dennis..
Die zachte werd in GTItjes en luxere uitvoeringen geleverd, normale uitvoeringen kregen hard plastic |
|
||||
|
||||
![]() jah, ik wil dus een zachte.... ben namelijk halfzacht
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor de halfzachte, het is een harde. ![]() ![]() Mijn auto is oorspronkelijk een cl en hier zit een hard plastic dashboard in. Ziet er nog helemaal top uit. Mijn zwager had nog een zachte liggen uit een GTI en die komt er nu voorlopig in dan. |
|
||||
|
||||
![]() mocht die weer weggaan, mag je het me laten weten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal pas na de zomer worden en misschien wel volgende winter pas. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet waar, mijn Manhattan (half '89 mod. '90 dus) heeft een harde. Niet voor lang...de zachte staat al op mijn kamer zit er binnen een paar weken in.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() klopt allart, mijn 89 is ook met harde, en een 92 pasadena van een maatje van me idem
|
||||
|
||||
![]() Ik had het over de GTI's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmm...niet alleen GTI's ook GTD's blijkbaar, want ik heb ook een zachte
![]() En dat zacht is ook maar relatief trouwens, want als je er met je harses op valt dan heb je denk ik wel een flinke bult op je kop :? ![]() (mijn Golf is van 1991 trouwens) |