![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, lijkt je dat wel wat voor je scania???
René (tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() zat meer aan die hele auto te denken... dan maar 18 palletplaatsen ipv 26
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, dat maakt wel indruk in de achteruitkijkspiegel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ooooooh en nog in mijn kleur ook
|
||||
|
||||
![]() heb je wel eens achter het stuur gezeten van zo'n joekel?
net een spijlbus... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, ik had er 1 als trouw auto. En zelf rijden hè helemaal ![]() René (tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() ja het zijn hokken... puur voor het bekijks... maar ja.. dat rijd ik prive ook...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is toch veel mooier man, en je eigen merk. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die kast heb ik iig al.... tis een begin...
|
||||
|
||||
![]() dan vind ik deze zweed mooier:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kvind die Kenworth maar `n vies ding....doe mij deze dan maar:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Duurt niet lang denk ik, dan hebben die gekke Duitsers zo'n grill in hun Bora of Polo o.i.d. ![]() Ze zijn al onderweg: |
|
||||
|
||||
![]() Hey leuk man dit !!
Ben niet de enigste hier met het Trucker-virus ![]() Ben zelf ook druk bezig en heb het bijna zover dat ik chauffeur ben. Alleen de rijbewijzen nog. Ben inmiddels bezig voor de bakwagen ![]() ![]() Ben zelf Scania/Volvo gek. De Volvo is er sinds dit jaar bijgekomen. Het was hiervoor echt alleen maar Scania en verder niks maar begon de Volvo toch ook wel geil te vinden.. ![]() Hier paar pica's ! SCANIA: Scania Longliner van een Zweed @ Truckstar Assen.. ![]() ![]() Hele dikke longliner met neus van VSB: Speciaal voor Tjaap ![]() ![]() 1 van mijn favorieten: ![]() VOLVO: ![]() ![]() |