![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben Derk, 37 jaar jong
![]() Woon in prov. Groningen. Ik ben helemaal verslaafd aan MK1 Zelf heb ik een originele NL MK1 uit 1983, goudkleurig van kleur (vandaar mn bijnaam) Hij beweegt zich voort op Brock B5 8j rondom 14". Zijn armpies en beentjes heb ik verfraaid met een FK schroefsetje. Zijn adem krijgt hij door een K&N filter. Zijn gassen gaan door een 60mm supersprint. En er is nog aan zn hart gesleuteld door Meulman Motoren!! Voor de rest is hij in originele staat. Ik ben nu de originele NL MK1 van mn vrouwtje aan het restaureren uit 1975. Een mooie ouwe groene kleur met bruine skai-leer intrieur (bijnaam kikker). Hopelijk binnenkort een fotootje online en wie weet zie ik jullie nog eens bij een meeting ![]() Grtz..... |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed,welkom.
|
||||
|
||||
![]() veel plezier op het forum
foooootooooo''''s ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit |
|
|||
|
|||
![]() welkom, een mooie mk1
|
|||
|
|||
![]() Oei dies mooi! Originele GTI? Welkom!
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi weer een noordeling er bij haha waar woon je in grunn
|
|
||||
|
||||
![]() dankje allemaal, ben er ook heel blij mee hoor, daarom rij ik er ook niet zo vaak in alleen naar meetings
|
|
||||
|
||||
![]() ik mis wel de voorraam spoilertjes
Last edited by 20vttyp1 : 20-11-2005 at 20:53. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja klopt ik twijfel nog steeds om ze erop te zetten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom! mooi bakkie hoor!
|
||||
|
||||
![]() ook het ruiten wissertje achter zou je nog plat kunnen leggen.
moet je natuurlijk wel het armpje op de motor voor verzetten, maar geeft wel een mooier uiterlijk ps ik zie dat je met de foto's er al uit bent gekomen veel plezier |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja klopt ieder zijn eigen smaak he ![]() maar goed dat smaken verschilend zijn toch ![]() ja nog bedankt voor de tip over de foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey, welkom hier zeer nette wagen !!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit ! Wat voor een motor ligt erin?
|
||||
|
||||
![]() er zit gewoon een 8v in (vind ik het mooist) maar er is wel aan gesleuteld andere nokkenas 290 kop bewerkt kleppen enz enz door meulman motoren
|
|
||||
|
||||
![]() He Derk,
Welkom hier !!! En je Goldfinger is een hele fraaie GTI !!! Complimenten !!! Ik zal wel een keer richting "De Beetse" cruizen om je te spotten. Moet de Jet van Sponzie toch ook nog wel een keer "live" gaan zien. Ben trouwens heel benieuwd hoe je je achterlichten zo rood hebt gemaakt !!! (Maar volgens Arjan is dat een goed bewaard geheim.......... ![]() ![]() ![]() Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha maale broadheern ![]() In de Beetse zolst Goldfinger nait gaauw zain denk ik ![]() Sell'n... Komt nog wel n moal goud ![]() Misschien magst wel n moal in Loods B komn, kinst direct Silvertwins e.d. ook zain ![]() Derk, welkom hier op t forum, en ik denk dat je nog wel bruikbaar voor velen zult zijn met betrekking op de grote kennis die jij hebty van de Golf1 ![]() En voor de andere mensen: Dit is dus de "grootste" man achter mijn Jetta, heb veel aan hem te danken ![]() Motoren mag zich eens bekommeren om mijn Jet... Foto's van Derk's Golf: http://wortherselln.josti.nl |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen, mooie kleur
![]() |