![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Vanmiddag ergens in Breda gespot met Ernst. Ziet er echt enorm goed uit! Alleen het kenteken begrijp ik niet helemaal, deze is niet terug te vinden in de database van de RDW, kan iemand mij uitleggen hoe dat zou kunnen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() type 1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe zit het nu met die bussen, is het nu type2 2a 2b en 2, type 1 is toch kever? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben gelukkig een newbee dus fouten maken mag!? ![]() Wat voor soort bus is dit dan? Want vorige keer heb ik dit een type 1 genoemd en toen viel iedereen er over dat het een type 2 zou zijn. Zie foto hieronder Kun je me het verschil aub ook even uitleggen? Thanx! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit is een t1.. t2 heb je in t2a en t2b.. t3 heb je stein boostbus.. t4 jaspertje.. en de t5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is een t1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Type 1 = kever. type 2 = bus en onderverdeelt in; type1 = spijl type2a = vroege bay type2b = late bay type3 = vierkante schoenendoos enz.enz. Groet, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje Paul zat ik toch goed ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() There goes Richard :P
|
|
||||
|
||||
![]() owk.. my bad..
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 10-01-2006 at 16:20. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hoop gaan de fout in met Type 1 en t1 |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Paul! het is mij nu eindelijk duidelijk!
|
|
||||
|
||||
![]() Staat ook nog maar sinds kort op kenteken, Leon's ovaal heeft AM-04-46 oid...
|
||||
|
||||
![]() Het is dus een type 2 T1 ..
Jens
|
||||
|
||||
![]() Type 1 = kever.
Type 2 = bus Type 3 = ponton, variant enz Type 4 = 411 & 412 binnen de bussen heb je dan weer een onderverdeling T1=spijlbus T2 = panorama = baywindow T2a = vroege bay T2b = late bay T3 = vierkante schoenendoos (deze wordt voor het gemak in de UK de T25 genoemd)
|
||||
|
||||
![]() Zo ff wat foto's opgezocht en de makkelijke verschillen vermeld.
![]() T1 (beter bekend als de Spijlbus): ![]() T2a (o.a. de voorknippers onder de koplampen en treeplankje): ![]() T2b (o.a. de voorknippers boven de koplampen) ![]() T3: ![]() T4: ![]() T5: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt wel een beetje op het prive sambaatje van Paalman (Pijnacker).
|
||||
|
||||
![]() Mooi busje!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die van ons is ook niet terug te vinden in de database van de RDW..... Gr. michiel