![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is er!
Samen met Benji en Jetta MaNia even een ritje naar Soest gemaakt alwaar een pracht exemplaar van een 112pk sterke blauwe Jetta GT op mij stond te wachten ![]() 4 nagelnieuwe bandjes, perfect uitgelijnd. 112 pk sterk, GT kuipstoelen, MFA, rode bies op de bumpers en zij-strips. Orsenele zwarte hemel [met dakje] en zwarte hoedenplank. Ebut is superblij ![]() ![]() ![]() ![]() Tijd voor foto's! En ik zeg eerlijk, op de foto is hij nog niet half zo mooi als in het echt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaaf, ziet er goed uit. ik kan niet wachten om hem in het echt te bekijken.
veel plezier ermee 'but
|
||||
|
||||
![]() Uhm Ebut,..... ziet er netjes uit!!
Ben je nog gekke dingen van plan met het beestje? Of blijft hij lekker zoals hij is?
|
||||
|
||||
![]() Kom maar eens langs Martijn
![]() ![]() En nee, eerst niks. Sparen, sparen, sparen ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk bakkie! succes er mee
|
||||
|
||||
![]() das lekker zo`n blokkie erin...ziet er nog goed uit! nog foto`s van het interieur?
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag even in de wax gezet.
Komtie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GT interior. All original. GT bucket seats, black ceiling with a sunroof, black trunk cover and black sun-flaps. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Even klikken voor de grote versies: http://www.mijnalbum.nl/Album=NPRA8WQX
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, ik zal em binnenkort eens int echt bewonderen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie bak, zeg! Gepoetst is het echt een plaatje!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nette wagen
|
|
||||
|
||||
![]() Leu kding kerel...
en zeker pittig blokkie!!!! grtz...Vic..