![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Aangezien mijne Golf 1 toch niet voor wsee klaar is geraakt ![]() Heb grill zonder logo gezet en de uitsparing is toegelast. motorkap in de grondlak us klep gecleaned (ondertussen ook in de grondlak) deze foto nog met logo Velgen van Audi 8 (8*17) ben ik ah polieren(met behulp van paar vrienden ![]() ![]() Als verlaging komt er een regelbare set van koni onder (hoogte en hardheid) en andere stabi komt eronder. zal zo snel mogelijk nieuwe foto's posten , maar de digicam ligt nog bij mijne maat.. dinsdag word alles gespoten. grtz Nandy |
|
||||
|
||||
![]() wth, "even snel" een superauto neerzetten.. respect
|
||||
|
||||
![]() Zeker.... ik zou er jaren over doen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Respect idd !! Ben erg benieuwd
Jou zou dat zowieso nooit lukken dennis ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice!
|
|
||||
|
||||
![]() Nandy Nandy ..
![]() Ben benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() oke dan!! ben benieuwd.... en jaloers..
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() yooo,
sffs ga ik alles spuiten!! morgen nieuwe pics... grtz |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf hoor! ben benieuwd naar de fotos
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er al puik uit !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hopelijk kome de fotows snel, kben errug benieuwd. Ziet er iig al netjes uit!
|
||||
|
||||
![]() Shit he, ben ook benieuwd!! en dat in zon korte tijd, maarja als je t geld hebt gaat t ook een stuk sneller haha
|
|||
|
|||
![]() yoo,
morgen ga ik dus eindelijk nieuwe foto's maken... hehe tijd dringt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() kleine update:
us klep en rode achterlichten snuitje( nog nie klaar ) en 1 velg die al blinkt grtzzzz ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit....
Tip: je moet even een foto maken van de velg in de zon... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() erg wijs ! petje af
|
|
||||
|
||||
![]() de achterkant is niet helemaal mijn smaak, maar verder....
En die velgen er straks nog onder... super!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Echt super hoor, waar hebbie de klep vandaan?
|
|
|||
|
|||
![]() heb die bij iemand in duitsland gevonden...
daar hadden we een us klep voor passat 3b break gekocht en zagen die liggen :-) ook maar meegepakt hehe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet der al vet strak uit. toppie