![]() |
|
|||
|
|||
![]() Helloow,
'k ben hier al een paar maandjes mee bezig en nu het goede weer eraan komt kan ik gaan beginnen met 'm te rollen ![]() The Beginning: Ergens in Kapellebrug stond dit wrak te wachten op een nieuwe eigenaar ![]() ![]() Momenteel staat ie nu zo: ![]() ![]() ![]() ![]() En ben ik bezig om van 3 1200-blokjes 1 goede te maken ![]() ![]() Binnenkort zal ik wel een beetje vooruitgang posten... ![]() Greetyzzzz ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog heftige aanpassingen op het programma staan?
|
|||
|
|||
![]() Hmm, echt heftig niet nee,
- tankklepje dichtlassen - verlaagde en versmalde vooras - achteraan 1 of 2 tandjes laten zakken - rollen, en rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is nix mis mee, lekker cruizen!
|
||||
|
||||
![]() is meer dan genoeg, benieuwd naar het resultaat!
|
|
|||
|
|||
![]() Thanx
![]() |
|
|||
|
|||
![]() En effie een update, want we hebben de laatste maand
niet bepaald stilgezeten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greetyzzz ![]() Last edited by Hellraiser : 21-08-2006 at 07:47. |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() Ik zie op de laatste foto's nog wel wat deukjes en onregelmatigheden zitten, ga je die nog strakmaken? Voor de rest ben je inderdaad lekker bezig!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nee, de deukjes en scheuren in het oude plamuur blijven,
geeft wel een aparte look vind ik, ik gebruik trouwens ook alleen maar onderdelen die er echt gebruikt uitzien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eerste foto is mooi, lekker met een fles Vedett (erg lekker biertje trouwens)!
|
||||
|
||||
![]() Wat is nou eigenlijk het nut van een versmalde vooras?? Is dat puur voor de look, of heeft het nog een andere functie?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kun je lager mee gaan, vééééél lager ![]() komt binnen een paar weekjes een verlaagde/versmalde vooras onder en spindles ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke, en wat kost zoiets? Of is dat puur eigen bouw?
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kennissen hier in Belgie verlassen een standaard vooras voor +- 175€, weet niet of je ze hier reeds versmald kan kopen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanx! maar zo deftig als de jouwe zal ie wel nooit worden, 't is men 2e kever en doe dit eigenlijk meer voor de fun ![]() |