![]() |
|
||||
|
||||
![]() k weet dat ie redelijk bekend is opt forum, kom dr alleen effe niet meer op wat t is...
![]() en iemand die me n indicatie kan geven wat ze waar zijn? in deze staat en opgeknapt
|
||||
|
||||
![]() Zijn volgens mij Centra's en voor iets meer dan de oudijzerprijs mag je ze ophalen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe danku oud ijzer prijs zal n tientje zijn voor die dingen denk k he ![]()
|
||||
|
||||
![]() 8 euro per stuk. Maximaal!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok, dan geef ik die beste man wel 25 e, moet de verwijderingsbijdrage van de banden ook in rekening brengen he ![]() zijn dus idd centra's heb t effe op de search gezet, en heb ze gevonden weet iig ook nu wat ze ongeveer waard zijn na opknappen ![]() ze worden alleen niet verkocht als ze opgeknapt zijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoiets ja, ik had ze ook en later geruild met Berendd, die ze nu onder de Derby heeft. Ze zijn super stoer alleen niet zo gewild en dus niet veel waard helaas. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb t geld gister overgemaakt, k mag ze voor 25 euro ophalen woensdag nu hopen dat hij wat meer te vertrouwen is dan die kerel van de BBS-en... eerst toezeggen, en dan snel voor 50 euro meer naar n ander doorverkopen
|
||||
|
||||
![]() Zijn deze btw 15 inch?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat dacht ik dus ook gelezen te hebben had dr niet eens naar gevraagd eigenlijk, omdat ik dr n beetje van uit ging dat t bijna altijd dertieners waren, en voor 25 euro ga ik dan niet veel vragen stellen. ik hou t dus voorlopig ook nog effe op n onduidelijke 3, ipv n 5 nouja, k haal ze deze week op, dus dan zullen we t wel zien was met de bbs-en eerst de bedoeling smartbanden op te leggen, miss dat t met deze dan wel gaat lukken