![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi,
ik begin een beetje hopeloos te worden met mijn golf , ik ben dus bezig om een 16v in te bouwen maar ik kan gewoon geen aandrijfassen vinden. zijn er nog meer optie's dan 16v as van een sirocco of die van een laat type cabrio? of het afdraai verhaal maar mocht iemand dit spul toch hebben liggen ik neem het graag over of een andere oplossing is ook zeer welkom |
|
||||
|
||||
![]() De door jou genoemde assen zouden zonder problemen moeten passen...
Waar zit het probleem precies in als ik vragen mag?
|
||||
|
||||
![]() Je kan er eventueel ook een andere bak op plaatsen, dan kan je de assen gebruiken van een 1.5 t/m 1.8 8v..
|
|
|||
|
|||
![]() Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar van een diesel zouden ook wel eens kunnen passen.
En kan je anders niet alleen de asen vinden en de homokineten over zetten van een golf 2 16V???? |
|
||||
|
||||
![]() van een golf 2 as kun je toch alles overzetten,
op je eigen golf 1 assen. (of gaat dit niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() van een golf 2 as kun je toch alles overzetten,
op je eigen golf 1 assen. (of gaat dit niet ) dat vraag ik mij ook af anders kan je 90mm flensen op je bak zetten.. |
|
|||
|
|||
![]() 90mm flenzen op de bak zetten en een paar assen van een GTI pakken[is een hoogwaardiger staal]
|
|
||||
|
||||
![]() @ golf_mkII_16v: En die heb jij vast nog liggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel assen liggen, moeten wel ff opgeknapt worden......
|
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik zelf al jaren de assen van de Golf 2....snap niet wat het probleem is....
Een enkele keer is een as iets te lang, dan laat ik 'm of afdraaien of ik gebruik de assen van de cabrio's. Ik heb overigens complete assen ( ook van cabrio's) liggen voor iedereen die zich blind zoekt naar die dingen... De flenzen van de bak overzetten is ook een optie, maar waarom gebruik je niet gewoon je eigen bak?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nog twee nieuwe aandrijfassen .Ik stop met mijn project en ga mijn Golf 1 16v strippen als je belangstelling hebt hoor ik het wel |
|
||||
|
||||
![]() wat een reactie in ene allemaal
ik kan niet mijn eigen assen gebruiken omdat die kapot en de ander is doormidden ![]() ik heb een 020 bak en dus kunnen de 90mm homokineten er niet op?? neem ik zo aan en de golf 2 assen die passen dan tog niet? |
|
||||
|
||||
![]() oja kan overigens niet mijn eigen assen gebruiken omdat die doormidden zijn geflexd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Een 020 bak bij een golf1 zijn de flenzen allemaal 90mm,en bij de golf2 tot66KW 90mm boven de 66KW zijn het 100mm flenzen.
En inderdaad [golf1gts]die heb ik liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb nog nooit zoveel aanmeldingen gehad voor asjes die iedereen nog heeft liggen
![]() nog een korte vraag erachteraan is er dan ook nog iemand die een schakelmechanisme van een 5 bak heeft |
|
|||
|
|||
![]() Heb ik ook wel liggen,alleen niet de arm van de omkeeras[die met die rubberbol]
die is als het goed is nog bij de dealer te krijgen en kost dacht ik iets van 25euro. |
|
||||
|
||||
![]() als ik langs kom voor die assen kijk ik wel ff of ik ze dan meteen mee neem, heb je dan toevallig ook nog spoorstangen? :P
kijk zo schiet mijn project nog is op |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij een mk1 cabrio na ~88 1.8i zijn de flenzen ook 100mm
|
|||
|
|||
![]() Quote: