![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoals de titel zegt, waar is dat te koop?
Ook voor de dynamo graag.....dit alles voor een 16V KR met G-lader. Alvast bedankt weer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waarom wil je op een atmo een getande riemenset? bij een g40/g60 volg ik ze nog
|
||||
|
||||
![]() Zit toch een Gay-lader op...
|
||||
|
||||
![]() stond er net niet..ik zweer het..
maar vele hebben hem.. sls etc.. http://www.slstuning.de/g_lader/g60...teile/index.php http://www.rp-motorsport.de/glader/...paratursatz.htm
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 15-11-2006 at 16:11. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hehe je hebt gelijk, maar heb het wel binnen twee minuten erbij gezet. maar jij bent ook zo snel ![]() Bedankt voor de links .. |
|
||||
|
||||
![]() let op slijtage van de riem.. elke 10.000 vervangen en de g lader krijgt echt meer op zijn donder..
( ik was een van de eerste in NL met zo'n ding.. toen sls ze nog niet eens leverde)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook met BBSen onder die wagen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() jup.. heb ik er toen onder weg gehaald..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahah ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke, dat van die riem volg ik nog. Elke 10.000 vervangen. Maar die lader?? wat bedoel je daarmee? Te strak gespannen, bedoel je dat? |
|
||||
|
||||
![]() nee op een standaard riem heeft hij een kans om een beetje speling te krijgen middels te slippen .. met een getande poulie en riem is dit niet mogelijk dus meer stress bij het afremmen van de motor .. du gas los en afremmen op de motor.. de lader krijgt grotere klappen te verduren omdat de riem en poulie hem geen kans meer geven om door te slippen
|
|||
|
|||
![]() Duidelijk, maar het is niet anders.
heb er ook iets tegen om een normale riem te gebruiken en deze dan heel strak te moeten zetten. Bedankt voor het meedenken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij mij gaf hij 0,15 extra bar na plaatsing gemeten op een testbank