![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens overbodig bied ik hier een zootje Passat 32B/Santana spulletjes aan.
Maar wellicht passen dingen ook wel op andere modellen. Golf, Scirocco, Jetta und so. Plaats het hier even omdat ik er snel van af wil. Alles deze week nog afhalen graag! Vertrek namelijk zondag 4 februari voor 5 maanden naar het buitenland. Ben woensdag en zaterdag hele dag thuis, anders in overleg. Vanmiddag komt er nog wat spul bij. Spiegel afdekkapjes binnenkant: ![]() Stuurnaaf afdek kapjes: ![]() ![]() Stuur [CL]: ![]() ![]() Tunnel bedekking [en pookhoeshouder enzo]: Beetje stoffig, sorry ![]() ![]() ![]() Spiegels [hier en daar wat gebroken hoekjes]: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 4-speed pookknop: ![]() ![]() Pookhoes [met scheurtje]: ![]() ![]() Onderkant dash bestuurderskant: Met VAG SERVICE klepje [zonder veertje helaas] ![]() ![]() ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 30-01-2007 at 18:01. |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil die binnenverlichting wel van je overnemen.
Hoeveel zou het verzenden kosten? Het zit namelijk onder de 3,5 cm.
|
||||
|
||||
![]() Ben je spijtig genoeg net te laat
![]() Net geregeld met iemand. Sorry dude! ![]()
|
|||
|
|||
![]() past dat lichtknopje ook in een golf 1 ??
reactie via bp a.u.b. ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Anders wil ik beide lichtknopjes wel Ebut! Heb je ook schanieren en spul van de achterbank over?
|
||||
|
||||
![]() Lichtknop voor Jetta, alarmknipperlichtschakelaar voor Benji.
Nee geen scharnierspul. Eventueel wel wat riemen nog. Voor en achter.
|
||||
|
||||
![]() Spul voor Jurgen ligt ook aan de kant.
|
||||
|
||||
![]() Die wil ik ook wel! Heit zijn T3 moet er nog wat in hebben.
|
||||
|
||||
![]() Best, zijn die ook voor jou. Neem het vrijdag wel mee. Als je meer in de zin komt moet je het even melden
![]()