![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sow, dat is zonde!
|
|||
|
|||
![]() so de tering da's een best "ongelukje" !!
|
||||
|
||||
![]() Tijdens de eerste testrit.....sow.....die was snel.....
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is sneu als je zo schade krijgt. Leuke auto voor onderdelen.
|
|||
|
|||
![]() k geloof dat ik ergens gelezen heb op vwforum dat er iets mis was met de remmen en zo een ongeluk kreeg.... erg zonde van tijd en geld
|
|
||||
|
||||
![]() dan baal je wel ff
|
||||
|
||||
![]() Hoor je trouwens heel vaak, dat ze
de remmen niet goed voor elkaar krijgen... Schijven achter ![]() VW Noord had destijds een meeting waar een Duitser de vangrail in schoot... Ook remmerij niet goed. Deze kwam er ff wat beter af dan die van de advertentie! Anyway, misschien iets te nonchalant geweest met de testrit? |
|
||||
|
||||
![]() Foto's had ik een tijdje terug al gezien, heel erg zonde zeg!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gozer zat inderdaad bijna te janken in z'n auto toen. Schijven achter is inderdaad leuk, maar donders lastig om de afstelling goed te krijgen. Ik hou het daarom maar gewoon bij de trommels. K'heb toch maar 112 pk !! ![]() Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() best interessant dat blokje (voor de cab) zal het schade op hebben gelopen??
|
|
||||
|
||||
![]() Het is maar goed dat het op dat test circuit gebeurt is en niet op de openbare weg.
Zonde blijft het zeker, zou er niet aan moeten denken.. Succes met het blokkie voor je cabby kevin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pff heeft ie het blokje achterin liggen ![]() Aan dat blokje is niks aan... |
|
||||
|
||||
![]() Zonde,niet van de kleur,bumpers en wielen maar goed.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
knap dat je dat kunt zien aan die foto's, wie zegt dat die motor foto's niet van voor het ongeluk zijn... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Motor foto (1 foto) is van voor het ongeluk... ![]() Auto is met de zijkant tegen die lantaarnpaal aangekomen, dus de motor zal niks hebben opgelopen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
circuit met lantaarnpalen?
|
||||
|
||||
![]() Wel handig, is dan gelijk 24/7 open. Maar moeten ze die palen wel aan de binnenkant van de bocht zetten. Zo is het geen doen als je eens uitbreekt, krijg je van die beroerde deuken van
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb de auto zien staan bij het bedrijf waar hij werkt.
Heb hem een mail gestuurd wat de prijs is van de auto. Diverse delen waren verkocht of wou hij houden. De auto moet nog wel 1450 euro kosten. Dat vindt ik persoonlijk veel geld |