![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie golf 2 VR6,
Filmpje http://www.youtube.com/watch?v=WptatyEE8y8 http://auto.marktplaats.nl/volkswag...fta_ind=30&fs=1 Last edited by Domi : 06-01-2008 at 10:46. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit van buiten en een leuke motor ligt erin
![]()
|
||||
|
||||
![]() vet ding zeg, if i only had tho money. is altijd een droomauto voor me geweest een mk2 vr6
|
|||
|
|||
![]() mooie mk2 vr6.
|
||||
|
||||
![]() velgen even een maatje overdone naar mijn mening...
|
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd straks met de nieuwe 6 cilinder
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat kleurtje... je moet er denk ik maar van houden... bij mij is dat niet 't geval.
Buiten dat is 't een super auto! De prijs is ook netjes eigenlijk. Velgen zou ik hem lekker laten houden.
|
||||
|
||||
![]() Velgen zijn TE groot, ziet er wel raar uit.
Kleur kan ik wel mee leven, ik zou me meer aan ergeren dat de voor en achter bumper scheef hangt....... verders wel een leuk ding... ik kijk morgemn wel weer als ik nuchter ben, misschien zie ik 'm wel anders ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit...tot dat je foto's bekijkt van het motorruim....zo'n project,en dan niet eens de motorruimte meespuiten?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd zonde, spuit dan direct alles mee !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als het motorruim nou rood was ofzo had ik wel meegegaan in je mening maar ik vind dit niet storen hoor, als ik dat filmpje kijk dan krijg ik gelijk weer heimwee naar m´n corrie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ondanks de vr6, vind ik hem helemaal niet mooi.
|