![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zag het topic hier nog niet staan maar as zondag is er weer een 'FreddyFiles' in Ninove, Belgie!
Dit is voor de airheads onder ons altijd een mooie start van het seizoen! Om dit uitje nog even iets gezelliger te maken heb ik een "Cruise 2 Ninove" georganiseerd! Het is een mooi stukkie cruisen, dus dit zal het wel iets gezelliger maken denk ik... ![]() ...ik verwacht toch een mooie colone richting de show en hoop ook dat er vanaf hier meer mensen zullen aanhaken!?! Meer info over de show en de cruise (tijd, route (zodat je misschien aan kunt haken) en tussenstop) is te vinden op AirMighty.com! ![]()
|
|||
|
|||
![]() dees is een van de schoonste meetings
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okay mensen, sorry kleine wijziging, we doen het anders... en namelijk alsvolgt! De start/verzamelplaats van de "Cruise 2 Ninove" is verplaatst naar het 'Shell Tankstation Hazeldonk' vlak voor de grensovergang naar Belgie!!! We verzamelen daar tussen half 10 en 10 uur 's morgens!! Tot daar, dan wordt het hopelijk toch nog een mooie rit!! ![]() Meer info + route ed op: www.AirMighty.com
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 08-03-2008 at 22:31. |
|
||||
|
||||
![]() ^^upje, morgen "Cruise 2 Ninove"... gan er nog mensen van hier die kant uit?