![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zondag was er een oldtimer onderdelen beurs in Rosmalen. Ben even geweest en ik heb nog wat boekjes gevonden van de bus en 1 van de kever.Ik vond die van de bus wel leuk omdat er een dubbele schuifdeur panel in staat ![]()
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() Last edited by Bussie komt zo : 22-08-2004 at 17:01. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jammer, net geen Barndoor folder ![]() Wel mooie folders, heb ze al eens doorgeezen, broer heeft ze ook. Meestal wel vrij prijzig!! Enjoy em ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 22-08-2004 at 17:03. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb alles doorgespit voor leuke folder maar inderdaad niet te betalen.
wel erg leuk om te hebben. Ga hem denk ik maar inlijsten ofzo.
|
||||
|
||||
![]() Erwin pas op hé,het virus begint nu echt aan te slaan..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja erg he en niet alleen bij mij gelukkig. Er stonden daar ook auto's te koop waaronder een T2A westfalia en we lopen het terrein zegt Miss B ineens kijk Erwin een T2 Westfalia. ![]() Ik ben eerst maar een biertje gaan halen om bij te komen. ![]() Stond ik even later bij banden te kijken zegt ze voordat ik het wilde zeggen, "Daar heb je niks aan dat is de goede maat niet" ![]() ![]() I loVWe Her
|
||||
|
||||
![]() Dan mag je misschien thuis ook over een Ovaal project gaan praten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik plek had wel Gert, maar mijn schuurtje is vol en te veel kosten voor andere dingen. hij eet toch geen brood lekker laten staan.