![]() |
|
|||
|
|||
![]() Merk: Volkswagen
Model: Corrado Bouwjaar: 1990 Carrosserie: Coupe 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1118 kg Kleur: Groen Vermogen: 110kW Cilinderinhoud: 1781cc Ik bied te koop of te ruil aan mijn VW Corrado G60 met de volgende opties: * Elektrische ramen * Elektrische spiegels * Elektrisch schuif/kantel dak * Stoelverwarming * In hoogte verstelbare stoelen * Airco (moet afgevuld worden) * 16 inch lichtmetalen velgen met 4 ZGAN banden * Verlaagd * Remus einddemper * Nieuwe tussendempervervanger (1 week oud) voor een mooi geluid * Stuurbekrachtiging * Zeer net interieur (GEEN instapschade zoals de meesten wel hebben) * KM. stand 158250 * APK t/m april 2009 Inruil mogelijk!!!! Auto is ook zo te koop voor € 2000,00 Tel. nr.: 06-27445835 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Maartje : 21-08-2008 at 16:44. |
|
||||
|
||||
![]() Mis ik nu een onderlip bij de bumper,of ben ik scheel.
|
|
|||
|
|||
![]() Dat klopt ja dat die mist. Die heb ik eraf gehaald omdat ik anders niet lekker over de kl*te drempels kom hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar woon je
|
|
|||
|
|||
![]() Losser (vlakbij Enschede)
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inruil, heb wel een golf 3 1.6i stoelen met zijwangen niet die vlakke krengen.
154 op teller helemaal orgineel. |
|
|||
|
|||
![]() Nee sorry, daar heb ik geen belangstelling voor
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht!!!!