![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo iedereen mijn naam is Ernst-Joost en ben sinds gister in het bezit van een jetta MK2 uit 1988. Voor deze jetta heb ik een porsche 924 gehad die ik helemaal opgeknapt heb en uiteindelijk verkocht heb. De reden dat ik hem verkocht heb is omdat ik bij een plaatselijke "meeting" een jetta had gezien die dik verlaagd was en ontzettend brede velgjes eronder had. Daarnaast heb ik iemand leren kennen die ook een jetta heeft en na de uiterlijke veranderingen er een g60 motor in heeft gelegd van een corrado. Op deze g60 zit echter geen g-lader meer maar een compressor. De auto is zelfs voorzien van stikstof injectie. Kortom ik was gewoon meteen weg van de jetta. Mijn jetta is echter nu niet zo mooi. Hij is nog helemaal standaard. De schroefset, velgen en achterlampen heb ik al besteld en zullen één dezer dagen binnen komen.
![]() De achterkant van de Jetta, hier komen dus binnekort de nieuwe achterlichten in. Ik ben alleen nog op zoek naar zo'n zwart stuk kunststof die vaak ziet bij jetta's. Deze zit tussen de achterlichten. Het kenteken zit op deze plaat. Als iemand iets weet laat het me weten! ![]() ![]() Dit is de voorkant. Ook hier wil ik nog wat dingetjes doen. Onder andere een embleemloze grill. Mocht iemand die weten te vinden laat het me weten! Zoals je kan zien moet er nog veel gebeuren aan de jetta. Ik hou jullie op de hoogte! Last edited by Gemballa : 29-05-2008 at 11:03. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke Jetta, ik zou alleen voortaan de foto's nog iets groter maken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha ja ik zag het op het laatst pas sorry... volgende keer zijn ze kleiner
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Veel delen kun je vinden op www.winparts en www.artaparts.nl anders kun je nog kijken op www.myparts.nl of www.carfantasy.nl Ik heb geen ervaring hoe de leveringen zijn etc, maar die sites ken ik ![]() http://ebaymotors.de/ is ook een goede plek voor van alles en nog wat meer. En tjemig, zelfs met een 21"vissekom kon ik ruim heen en weer scrollen ![]() ps, raak die nummerplaat houder achter kwijt en dat er een kat in zit boeit ook niemand ![]() mvg db |
|
||||
|
||||
![]() tussenplaat voor achter heb ik liggen, waar woon je?
|
||||
|
||||
![]() ik woon in hengelo.. kan je hem niet eventueel opsturen en je rekeningnummer geven weet niet voor hoeveel je hem weg doet?
|
|
||||
|
||||
![]() tuurlijk kan dat, zal eerst eens kijken hoe goed de staat nog is, ligt al een tijdje op het Balkon.
|
|||
|
|||
![]() hee leuk jettatje,
![]() leuke ideeen hoor ik al. volgends mij zit er hier iemand op het forum die embleemloze grill met rode bies verkoopt. s6 met je projectje een hou ons op de hoogte |
|
||||
|
||||
![]() Omdat het zo ontzettend lang duurt voordat de schroefset er is ben ik mezelf maar bezig gaan houden. De bumpers waren heel erg dof geworden dus die heb ik met een plasticshine aangepakt. Over het resultaat ben ik wel tevreden maar het is natuurlijk nog maar wachten op die schroefset.
Voor het poetsen was het zo : ![]() Na het poetsen is het zo: ![]() Ik hou jullie op de hoogte waarschijnlijk maandag de schroefset! PS: @ Niels83 wie verkoopt er een embleemloze grill met een rode bies? Last edited by Gemballa : 05-06-2008 at 00:51. |
|
||||
|
||||
![]() hengelo (ov)? dan kom ik em misschien nog wel eens tegen,ik werk nl.in hengelo.
|
|
||||
|
||||
![]() Moet je maar toeteren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee gem,
heb ff moeten zoeken. Maar volgends mij moet je oldschool hebben voor die grill. Als hij ze nou niet meer heb moet je ff op de site kijken van fk geloof dat die ze ook leverd. BUmpertje is ook mooi geworden, mooi spul gebruik het ook |
|
||||
|
||||
![]() @ niels bedankt voor het zoeken neem wel even contact op!
|
|
||||
|
||||
![]() Na lang wachten is het dan zo ver de schroefset is binnen net als de achterlichten. Ik kon natuurlijk niet stil zitten... De achterlichten heb ik direct gemonteerd. De schroefset heb ik uit besteed aan een garage omdat ik zeker wou zijn dat die er goed op zit. De auto heb ik morgen terug. Hier de foto van hoe het er uit ziet met de nieuwe achterlichten. De foto's met schroefset komen morgen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die achterlichten echt geen porum.
|
|
||||
|
||||
![]() gelukkig kunnen smaken verschillen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De auto is eindelijk terug van de garage en de schroefset zit eronder. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Bij de garage bleek alleen dat de flens bij de katalysator kapot was, nou heb ik niet zo heel veel verstand van auto's dus ik zal hem binnekort maar weer wegbrengen... Met schroefset rijdt de auto lekker strak door de bochten het is een verademing na al het overhellen van de originele veringen. Dan hier de foto's!
De voorkant: ![]() De zijkant: ![]() De achterkant: ![]() Als iemand nog iemand weet voor de plaat tussen de achterlichten of voor een embleemloze grill laat het me weten! |
|
|||
|
|||
![]() grill en de kofferklep lekker zo laten hoord bij het bouwjaar
trekhaak er ondere uit slijpen en een paar leuke wielen en klaar ben je
|
|||
|
|||
![]() Is maar net welke look je wil met je bakkie :p
Ik vind die achterlichten wel dik . ik heb ze ook alleen helder versie. Heb hier link voor grilltje http://auto-diversen.marktplaats.nl...b_click=1#photo Wat voor schroefset heb je trouwens onder?? |
|
||||
|
||||
![]() Originele grill vindt ik persoonlijk vele malen mooier staan.
|