![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien ik de Corrado vorige week verkocht heb, heb ik mezelf een andere auto gekocht.
Was spontaan verliefd op de auto, alleen al vanwege de kleur ![]() Hier wat foto's van my new ride: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie golf 2 !
Nog plannen mee ?
|
|||
|
|||
![]() Jazeker, mijn lijstje is:
* Andere velgen * Kruiskoplampen incl. xenon * Ander stuur En verder moet ik nog even kijken, nog geen idee eigenlijk. |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je nieuwe wagen, leuk ding!
|
||||
|
||||
![]() Is idd een leuk ding, heb ooit een 16V gehad in die kleur, wat is dit voor iets
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen meid ! Plannen klinken goed
![]() Zit er een deuk in het linker portier ?
|
|||
|
|||
![]() Ik dacht dat die vraag nooit kwam
![]() ![]() Gelukkig is de lak niet beschadigd en kunnen ze hopelijk zo uitdeuken. |
|
|||
|
|||
![]() Altijd zuur dat je zulke dingen moet ontdekken bij terug komst.
Gelukkig is de lak niet beschadigd, en kan het hersteld worden. Binnenkort is er een uitdeukdag, misschien handig om ook te kopen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Waar en wanneer is die uitdeukdag? En hoeveel kost zoiets?
|
|
|||
|
|||
![]() Als je blieft, ik weet niet of Groningen interessant is voor jou.
Er is namelijk ook een uitdeukdag in Naaldwijk ![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43330
|
||||
|
||||
![]() Mooie kleur, veel plezier ermee
|