![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik sneller van autos wissel als een F1 coureur schakelt!
![]() Te koop aangeboden (of iets anders te ruil) BBS RM 6,5j 15 inch. 4 rechte binnen ringen. 2 goede te polijsten buiten randen. 1 kromme ring Dus 1 ring is weg! Alle montage bouten erbij (org BBS) 4 nieuwe naafdopjes orgineel dealer is doosje. (NIET LOS TE KOOP bij mij) Bout gaten netjes en niet uitgeslagen. Ideaal om zelf andere buitenranden op te zetten voor de gewenste breedte Prijs 250,- Of te ruil met een 14 of 15 inch set. Fotos volgen later.
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 14-09-2009 at 12:15. Reason: Verkocht toegevoegd |
|
||||
|
||||
![]() Ruil met een setje 15" Pirelli's mogelijk?
|
|
||||
|
||||
![]() Hmmm pirelli's zijn interessant! ook maar fototje zien.
![]() Met banden? Ik had zelf een 14 inch brede borbet t in gedachten. Foto's ASAP!
|
||||
|
||||
![]() Zitten geen bandjes bij, tegen meerprijs eventueel wel.
Pirelli's marktplaats Set moet dus nog gepolijst of gesporten worden, maar daar is de prijs dan ook wel naar. |
|
||||
|
||||
![]() Inruil 14inch verbreed staal 7,5" met erg goede banden?
|
|||
|
|||
![]() steek? 4x100?
En de normale et waarde op 6.5 breed. grz |
|
||||
|
||||
![]() @kwaroks
Inruil 14 inch staal klint erg goed... RUILEN is nog beter ik ga geen geld bijbetalen op een set. @nowi 4x100 NIET verboord of wat ook gewone et waarde van een golfje 2. accesoireset van vroeger.
|
||||
|
||||
![]() Heb je wat foto's van de velgen ed?
|
|||
|
|||
![]() Je hebt pm
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pm beantwoord!
|
||||
|
||||
![]() SLOTJE is verkocht.
Ze worden naar Belgie geexporteerd! Veel knutsel plezier gewenst!