![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nou ben ik een beetje wezen speuren op het forum maar ik kan nergens echt een goede indruk vinden van hoe lk laag een auto komt te liggen na het verlagen. Er word meerder malen hier gevraagt om foto's van vaste en schroefset verlaagde polo's maar er verschijnt eigenlijk niks
![]() Dus is hier mijn idee: Post hier je verlaagde polo en zet er even bij wat voor soort verlagings set er onder zit (vast/ schroef), hoe ver hij verlaagt is en velg/ band maat. thx ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is er niet al zo'n topic???
|
|||
|
|||
![]() hier foto's van mijn polo
80/80 verlagingsset van weitec achter op 60mm gezet anders werd het te laag Icm, ATS classics 7J voor 8J achter met dunlop sp2000 in 175/50/13 rondom. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() KW schroefset op 3/4 windingen na op het laagst, met verstelbare toplagers, met 13" 6j cosmics met een 5mm spoorverbreder (voor) met daarop 175-50-13 continental
achter fulda carat 175-50-13 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() polo g40 kw schroefset op laagste stand!! 7 en 8j rsl 13inch
![]() ![]() ![]() zelfde verlaginsset andere polo met 15inch golf3 wielen.. |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Hier een indruk van een 80 - 80 verlaging. Wielen zijn 13" verbreedstaal 7.5 en 8J gegroet
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? Last edited by vwpolo_siem : 11-06-2009 at 11:42. |
|
|||
|
|||
![]() Vind dat altijd zo moeilijk om te beoordelen.. Dit was een 60/40 setje op een polo 2 kan nou niet zeggen dat veel hoger ligt aan de voorkant als de bovenstaande polo
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb momenteel een High Tec verlagingssetje onder mijn polo.
Vooraan 60mm niet regelbaar, achteraan 40mm regelbaar is stappen (staat bij mij halverwege, dus niet op het laagste punt) meer info: http://www.carfantasy.nl/product_in...roducts_id=7644 zo stond die met 14" velgen, zowel voor als achter 8 breed maar verschillende et waarde, die ik zelf niet weet ![]() vooraan: 175/50/R14 Pirelli P6000 achteraan: 195/45/R14 Uniroyal ![]() ![]() met deze opstelling stond de wagen nog niet echt super laag, kon er nog redelijk comfortabel mee toeren... zo staat mijn polo nu, 13" velgen, alles 7 breed, et -7... met 175-45-13 banden. ![]() ![]() ![]() zo staat de wagen echt wel laag, laagste punt ligt op minder dan 6cm van het asfalt nu... dus drempels nemen is een kunst geworden :p |
|
|||
|
|||
![]() Schraap je nu niet met de carterpan over de drempels dan, of blijft het beperkt tot lak schade op de bumper
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij bestaat 175-45-13 niet... En zo laag ligt ie toch niet? Komt misschien door de bumpers ofzo, maar je hebt nog ruimte tussen wielkas en band..
|
||||
|
||||
![]() ![]() vooras 80 verlaging vaste set achteras schroefpoten. 7jx13 et20? ats classic met yokohama 175-50-13 ![]() zelfde verlaging maar nu met g60 sebring 6jx15 et 35 met fedral formoza 165-45-15 groet frank
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 13:52. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() H&R 60/40 set met lupo steelies 175x50 13'' |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd, kheb net gekeken: banden zijn 175-50-13 ![]() en er is idd nog redelijk wat ruimte tussen band en kas, daarmee dat ik ook nooit met mijn wielen in mijn kassen sleep (of toch zelden) maar ik blijf heel geregeld met één of ander deel van mijn motor aan de drempels hangen, ook het lipje moet er geregeld aan geloven. kzal morgen eens een foto nemen van onder mijn auto. kzou graag mijn ruimte tussen mijn kassen en banden wat kleiner zien, maar ik zie gewoon niet hoe dat mogelijk is... tenzij ik opnieuw 14" of grotere velgen monteer... |
|
|||
|
|||
![]() vind jouw polo nog niet zo heel laag, voorkant 2 cm van de grond kan makkelijk, alleen raak je wel eens wat ja, gewoon drempels schuin nemen...
|
|||
|
|||
![]() Ik rij met polo derby van '80 :-)
Voorlopig zijn het geslepen veren wegens sparen voor de schroefset ;-) Ik rij met bbs mahle en sta op laagste ivm band-kas spatie ![]() Ik lees hier van drempels schuin nemen en dergelijke ![]() Uitlaat hangt nauwelijks op 3-4cm en neem ze dagelijks gewoon hoor de drempels ![]() Mijn broer zijn carterpan op golf 2 hangt op 1.5cm van de grond en raakt enkel als er bult in de midden zit van de weg of als er spoorvorming is :-) Dit is de mijnen ;-) ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() afgeslepen veren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() we kunnen allemaal lezen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Dit is de mijne voorzien van KW schroefset,ik dacht dat hij voor 80mm laag ligt en achter 60mm wielen zijn pls hockenheim 7,5j en 8j x 13" met 175/50/13 rondom
|
||||
|
||||
![]() ![]() met een kw schroefset