![]() |
|
|||
|
|||
![]() omdat we nu een kleine hebben was het tijd voor een familie wagen.
![]() het is een witte polo variant geworden, met een dikke sdi motor ![]() ![]() het is niet de meest gewilde variant maar dat sprak me juist zo aan ![]() hij had alle opties die ik wilde. hij is wit heeft electrische ramen trekhaak en het nieuwe type interieur ![]() (geleende foto) en omdat het hierbij ook direct begon te jeuken om em naar smaak aan te passen word dit natuurlijk ook gedaan als eerste word hij morgen 4-5 cm rondom verlaagd (blijft een familiewagen) en dan netjes uitgelijnt en dan komen de volgende velgen eronder met 165-40-16 preview pic: ik heb ze wit laten coaten.. een keer wat anders als zwart onder wit ![]() ![]() verder nog een embleemloos grilletje en dan ooit nog een cleane voorbumpert. ik hou jullie op de hoogte! |
|
|||
|
|||
![]() wat ga je met je bumpert doen dan?? gr
|
|||
|
|||
![]() ik zit te denken om de linker en rechter "lucht" gat dicht te maken en dan puur in grilletje in het midden te hebben.
maar ik zag nu net dat deze al bestaan aftermarket ![]() http://link.marktplaats.nl/262784747 is eventueel ook een optie heeft iemand hier ervaring mee? |
|
||||
|
||||
![]() Mooi wagentje. Interieur is inderdaad stukken beter dan bij de variant ervoor. Valt zeker ene leuke familiewagen van te maken.
|
|
||||
|
||||
![]() Geinig! Volgens mij gaan die velgen wel erg leuk staan...
|
|||
|
|||
![]() dank je wel!
maar vanavond zijn we er weer mee bezig geweest nu is hij rondom 4-5 cm verlaagd en hebben we even een velg gepast, nu nog wachten op de andere 2 bandjes en dan kunnen ze eronder. morgen eerst maar eens uit laten lijnen. hierbij de foto's: velg: ![]() ![]() lekker wazig eronder, in iedergeval niet iets allerdaags en een hele slechte foto van de verlaging :lol: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de beloofde foto's hoe die er op dit moment bij staat
http://www.mijnalbum.nl/Album=AGUZOHMO ik hoor het wel :lol: |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de velgen niets, maar de kleur wit i.c.m. de witte auto vind ik wel erg mooi. Je hebt in ieder geval iets origineels.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ook mijn mening....
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de velgen erg leuk (alleen even gelijk uitlijnen voor/achter?)!
![]()
|
|||
|
|||
![]() wielen zijn niet mijn keuze maar staan zeker niet verkeerd icm de verlaging !!
|
|||
|
|||
![]() ik moest ook erg wennen aan de velgen.. maar hoelanger ik er na kijk hoe dikker ze wordenn
![]() het uitlijnen komt vd week in combi met een setje spacers. en vd week nog een kleine update met de grill.,, nee niet embleemloos maar net wat anders en morgen de luxe kentekenplaten ik hou jullie op de hoogte! |
|
|||
|
|||
![]() ik vind hem echt gaaf maar, rijd er ergens niet zo'n zelfde polo variant (ook wit) met dezelfde velgen rond?
met de grill moet je er rekening mee houden dat de voorkant van de variant niet hetzelfde is als die van een normale 6n. (mss wist je dit al). |
|
||||
|
||||
![]() Nette auto. Maar je moet geen Polo delen gaan kopen. Die passen niet. Een Polo is namelijk een 6N, die Variant van je is gelijk aan een Ibiza/Caddy/Inca. Die zijn breder. Van het model 6K.
Meet de auto maar eens op... |
|
|||
|
|||
![]() ok bedankt voor de tip! maar hoe zit dat dan qua dashboard of is een 6n2 ook breder als een 6n?
|
|
|||
|
|||
![]() het dash komt mss wel overeen dan, maar ik heb ook een polo variant gehad en ik heb toen koplampen van een ibiza 6k gekocht en toch moest de grill nog iets worden aangepast dus dat komt ook weer niet exact overeen.
![]() groeten jasper |
|
|||
|
|||
![]() mm beetje een bastaard
![]() maar het gaat me vooral om de bumpers. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg gaaf uit..!! idd een keer wat anders
![]()
|
||||
|
||||
![]() De polo Die is toch gelijk aan de Cordoba?
|
|||
|
|||
![]() ja is precies hetzelfde op de achterklep na en het logo in de grill
![]() maar wil dit dan eigelijk zeggen dat de bumpers gelijk zijn als een ibiza? |