![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier mijn Golf 2 1.3 CL.
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben sinds kleins of aan al gefascineerd door retro/oldskool/rat uit ziende auto's. Mijn doel was dus, Als ik ooit een auto kocht dan wou ik hem iets aan deze 'style' aanpassen. Ik wil het wel tussen de beperkingen houden het is tenslote maar een 1.3 ![]() Mijn plannen zijn: _verlagen. _ATS velgen. _Andere grill. Iemand nog leuke idee of tips om hem een meer retro/oldskool te laten lijken. Last edited by marcel #2 : 25-02-2008 at 00:15. |
|
||||
|
||||
![]() Hee, nog meer Puchforum tuig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Plat gooien ,die stickers eraf halen andere grill setje steelies of atsjes er onder en trekhaak er af, misschien thulle dakdragers s-demperd eronder,. het zijn maar ideeen gr ronnie
check anders mijn post even dan zie je wat ik bedoel ik ben er ook eentje aan het proberen te maken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto....kenteken komt me bekend voor...komt ie ergens uit Stadskanaal?
|
||||
|
||||
![]() heb nog een mooie oldskool grill voor je in de aanbieding..met de smalle lamelen
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de stickers erop laten , ik vind het wel iets hebben die lijntjes. En vooral nu de auto in goede staat is.
Ander velgen, iets lager en je bent klaar vind ik. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij kwam uit Assen, nu staat die bij mij achter thuis. Quote:
PB!. Kleine Update Heb zo net me velgen binnen gekregen, morgen op werk wip ik even snel banden er om heen en onder de auto zetten. ![]() Last edited by marcel #2 : 04-02-2008 at 19:42. |
|
||||
|
||||
![]() Is het niet een goed idee ze eerst wat op te lappen voor je er banden op zet? Een keer herpolijsten ofzo?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ze zijn zaterdag net gepolijst. De meneer waarvan ik ze gekocht had, had ze op een stoffige plek neer gelegd. Even een doekje over heen halen. Als ik morgen tijd heb zal ik wel een foto maken. Last edited by marcel #2 : 04-02-2008 at 19:16. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Ken je mijne oude ook vast wel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahaha ![]() verfris mijn geheugen eens op. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heej kerel, ik zou die nl sticker en manhattan stickers ook verwijderen, pb is beantwoord, ik zou hem verlagen, trekhaak onderweg halen..
nog suggesties.. ik heb ook nog setje oldskool bumpers met chromen strip liggen, naast de grill..pb beantwoord.. tevens zou een setje zwart rode achterlichten en evt..de niet heldere kruiskoplampen niet misstaan ![]() gr christiaan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ah er gaat een lampje branden, staat je vw ook ergens op deze forum? Quote:
Ik zal er nog even na denken. Anders zie je van zelf wel een PB. |
|
|||
|
|||
![]() Kreeg vandaag me ats en schroefset binnen.
Alleen de schroefset was verkeerd, dus ik krijg volgende week de juiste setje. ![]() ![]() De banden die ik er bij kreeg moeten nog even vervangen worden. |
|
||||
|
||||
![]() Hey ziet er leuk uit zon golf country look :P.
Die ats staan altijd goed onder een golf. Welke banden maat ga je eromheen leggen. Gr Henri |
|
||||
|
||||
![]() Tjah je hebt banden en banden....
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je nog belang bij de grill kerel:P
gr christiaan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dunlop Sp Sport 2000 175/50/13 , achter en voor. Quote:
Sorry, Nee heb al 1 gekregen. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk 175/50/13. Dan kun je ECHT laag. Ik rij zelf ook op die maat. Je krijgt dan een kleinere omtrek. Je Km teller klopt dan alleen niet meer en je verbruikt wat meer benzine per echte km. Maar ja het kost wat om echt laag te kunnen.
Gr Henri |