![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben het met de meeste eens dat het op de een of andere manier het nét niet is. Lijken net goedkope saaie grote wielen, sorry.
Ik zou persoonlijk die wielen naar de draaier brengen en de spaken hol laten draaien in plaats van bol en dan rare bolletje vlak Wat vinden jullie ervan? Last edited by Marcski : 21-04-2010 at 17:05. |
|
||||
|
||||
![]() Mag wel dicht hoor ..
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 21-04-2010 at 14:58. |
|
|||
|
|||
![]() en het past
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar nèt hoor.. voor is echt heel erg krap, ik vind dat hij ook iets op z'n gat hangt op die foto van de zijkant.
Ik moet er wel heel erg aan wennen .. van het weekend is wat foto's maken als de zon aan de hemel staat.
|
|||
|
|||
![]() Ja en uhm misha.... denk dat dit setje verdicht ook helemaal top zal staan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
netjes hoor misha ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niks verdicht nie voor mij nie .. da poetsen is nie te doen nie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik moet er aan wennen Mish....
Weet het nog niet zo. ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ misha:
vind hem van linksvoor echt mooi staan. maar recht van de zijkant vond ik de parabolen toch beter staan. misschien ligt het idd wel aan het "op zn gat hangen" hoewel dat wel meevalt eigenlijk. komen er nog andere achterlichten in?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij zal nog wel een setje lexus looks op het oog hebben ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() D'r zitten al andere achterlichten in ... evenals zijknippers.
Zaten de originele Ocean achterlichten in (en witte knippers). http://farm5.static.flickr.com/4061...010fe26a6_o.jpg
|
||||
|
||||
![]() @Misha: Super zo !! Beter als die Parabolen. Die vond ik te klein. Dit is echt apart en ze staan perfect in de wielkasten zo !!!
Complimenten !!!
|
||||
|
||||
![]() Sorry Mish, maar deze keer is 't hem niet geworden ben ik bang. Voor mij tenminste niet.
|
|||
|
|||
![]() Vindt de velgen niet staan Mischa, te saai uiterlijk tov de verschijning.
|
|
||||
|
||||
![]() 'Aaaah.. iets wat ik nog nooit heb gezien... lelijk!'
![]() Nee 't is wat wennen, denk dat ik er wel aan kan wennen opzich. Anders gaan ze na Worthersee wel de verkoop in.. of inruilers oid. We zien het wel!
|
|||
|
|||
![]() vindt het wel vet zie je niet veel dit wiel op een golf 4.
Zal hem zaterdag wel in het echt beoordelen ![]()
|
|||
|
|||
![]() @Misha, heel dik niks meer aan doen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker, ik neem m'n camera-spul even mee enzo.. misschien wat foto's van de zaak voor op de site ofzo? Kijken wel even, dan gaan we de boel eens even netjes afronden zodat hij er representatief bijstaat voor mivw ![]()
|
||||
|
||||
![]() 'Aaaah.. iets wat ik nog nooit heb gezien... mooi!'
![]() ben het met de meeste eens dat het op de een of andere manier het nét niet is. Lijken net goedkope saaie grote wielen, sorry. Ik zou persoonlijk die wielen naar de draaier brengen en de spaken hol laten draaien in plaats van bol en dan rare bolletje vlak |
|
||||
|
||||
![]() Als je dat doet dan worden het imo een soort AEZ wielen.. dan lijkt het pas goedkoop, beetje zonde ook trouwens.
Dit is in mijn opzicht een apart wiel wat je zelden ziet, was er toen ze onder die van Cor zaten ook al weg van. 't is in ieder geval een wiel wat niet echt voor de hand ligt onder een mk4, denk dat 't voor de meeste wennen is.. ik heb zelf het idee dat ze in de zon, mooi weer, goede foto's etc. zoieso al een stuk meer tot hun recht komen. Maar goed, ik maak de auto voor mezelf .. niet om iets te maken wat de meeste mensen mooi vinden ![]()