![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Op Search helaas niks gevonden.. Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een andere dynamo voor mijn jetta mk2 uit 1992 met een 1600cc 8v PN blok.. Op zit moment zit er nog een originele dynamo op die lawaai begin te maken (lagers), dus moet er een andere komen.. Nou lijkt mij dit een mooi moment om er een zwaardere op te zetten wegens zware audio en dergelijke.. Maar nou is mijn vraag: passen er ook dynamo's van andere type motoren? Want ben een mooie tegen gekomen van 120 aH van een golf 3 maar deze had een andere poulie( riemaandrijving ) en ik heb er een met v-snaar aandrijving.. Mvg Justin
|
||||
|
||||
![]() Je moet kijken dat die ophangingen hetzelfde zijn. Ik heb toen eentje voor men PN van de sloop gehaald. En die kwam uit een Passat. Die was pas gereviseerd. Kijk ook eens in Seat's die passen ook meestal.
|
|
||||
|
||||
![]() Die van een 16v (KR, PL) past niet.
|
|||
|
|||
![]() Nee klopt.. Had zelf nog een dynamo van een kr liggen.. maar de ophangpunten zijn helaas anders..
Orgineel is de dynamo 65 A kan het dan kwaad als je er bijvoorbeeld 100A opzet? Lijkt me niet tochzx want het voltage blijft hetzelfde alleen het laden gaat sneller.. Mvg
|
|||
|
|||
![]() die dynamo heb ik wss nog liggen erges als je ene zou zoeke moet ik effe op de zolder gaan kijken !!
|
|||
|
|||
![]() Kijken mag altijd
![]() Mvg