![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Bedankt voor de reacties...geen drama hoor, vond het aleen zo zielig staan. Ik geloof dat ik alles had gepost behalve mn adres en kenteken. Ben 31jaar en gelukkig getrouwd, zij gelukkig, ik getrouwd ![]() Vader van 2 kids 2 en 4 jongen en meisje 70m2 aan opslag met een bescheiden werkplaatsje in Oost-Souburg zeeland VW fan sinds jaren met 2x golf 2 diesel en benzine en een Passat station TDI als verleden. Oldtimer tik en huidige voertuigen: Honda CM 400T '76 74.000km (blauw) Kever 1300l semiaut '73 140.000km (rood) Golf1 cabrio 1800 gti DX '83 200.000km (zilvergrijs halfleder wit) Golf4 1600 16v 70.000km (donker blauw groen) Ik heb een maat met een golf2 wolfsburg edition en we hebben het plan op gevat samen naar meetings te toeren. Alhoewel ik kan genieten van bijna alles wat mensen met hun auto doen aan stylen houd ik zelf meer van orrigineel. De kever gaat binnen kort in de verkoop. Er zit dusdanig laswerk op dat ik (geen las ervaring) het niet aandurf om te gaan slijpen en butteren, hier is in de afgelopen 8 jaar best veel aan gedaan. lees: bodemplaten, voor terein(voortrein?) , stuurhuis, binnen bekleding en kleine reparaties. Ik ben ook geen ervaringsdeskundige met golf, maar heb in de loop der jaren aardig wat zelf vervangen en leer snel, hoop ook een beetje op jullie kundigheid :P Ik hoop jullie te ontmoeten op het forum!! Last edited by sixpack : 07-07-2010 at 18:05. |
|
||||
|
||||
![]() dusss... ik heb de pre-edit niet gezien dus heb geen idee hoe uitgebreid het voorstellen was, maar kan me niet voorstellen dat er 0 reactie kwam als het een uitgebreide post was.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() en als je dat zo graag wil horen, een verlate welkom dan!
|
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
heb je ook meer info over jezelf of auto
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier !
|
|
|||
|
|||
![]() Hey ik zie hem nu pas, maar leuk ding man!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()