![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben al een tijdje wat aan het rond kijken voor een Snap off systeem voor mijn stuur. Deels als diefstalpreventie en voornamelijk om in de toekomst normaal in mijn kuipstoel te kunnen klimmen
![]() ![]() Dus wie weet een kwalitatief goed iets als alternatief voor die sparco systemen ? Systeem van Sparco wat er goed uit ziet. Gewoon een as/naaf met spiebanen dus lekker simpel systeem. ![]() Raid HP style systeem met 2 pennen. ![]() Veel voorkomend systeem bij de goedkopere dingen: http://cgi.ebay.de/Snap-Off-Quick-R...1QQcmdZViewItem |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf die van raid werkt super
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik had er een die moest je in zijn geheel intrekken heb me suf gezocht voor je maar kan hem op het net niet vinden
maar ik moet zeggen dat die van sparco er wel serieus goed utiziet (dat systeem) ![]() grts richard |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan ze leveren via Autostyle. 49,95 dus prijs valt erg mee.
groeten, Marc www.streetperformance.nl |
|
||||
|
||||
![]() ik vind deze persoonlijk wel erg mooi.
![]() google maar eens naar NRG quick release. |
|
||||
|
||||
![]() ANders een imbussleuteltje meenemen....stuur heb je er zo vanaf
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die had ik en ik haalde echt altijd en overal mijn stuur eraf en werkte altijd moet wel even wennen want je moet dat kleine knopje induwen en dan die hele schijf naar achter halen maar die komt niet los tijdens het rijden hoor en zit met kogellagerachtige balletjes nee was ik zeer over te spreken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eigenlijk wil ik ook nog wel zoiets voor mijn momo stuurtje. Eens informeren voor een groepsinkoop...?
|
|
||||
|
||||
![]() Die met die kleine balletjes zie je wel vrij veel (meestal de goedkopere).
Maar jullie zijn er dus wel over te spreken ? Geen speling erop of situaties dat je stuur er vanaf vliegt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nee solide en nooit problemen gehad !!
ik had die van nrg |
|
||||
|
||||
![]() Waar heb je die gekocht als ik vragen mag ?
Zie ze wel veel te koop staan op de Amerikaanse ebay, maar voor de rest niet echt. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() http://www.xptuning.nl/showproduct....&pnPro=2&Univ=1
...om precies te zijn... Groepsinkoop is wel een leuk idee, ik wil er in ieder geval ook wel een. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Groepsinkoop? Doe ik mee!
|
||||
|
||||
![]() Even een oud topic omhoog....
Er wordt beweerd dat een snap off stuur een geweldige anti diefstal tip is. Maar is het niet heel simpel voor dieven om gewoon ook een stuurtje aan te schaffen als je een auto hebt gezien die je wil hebben en dan openbreken, "klik" je eigen stuur erop, draadjes tegen elkaar en rijden maar?!
|
|||
|
|||
![]() ja, ze kunnen er natuurlijk zo een ander stuur opzetten.. maar je maakt het ze wel moeilijker..
Nieuw systeem dat ik laatst zag was een versnellingsbak blokkering, kunnen ze er gewoon niet mee wegrijden omdat de bak vast staat...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ehm... ja.. maar hooguit 1% van de diefstallen zal persé om DIE auto gaan... de rest zoekt OF gewoon snel vervoer, OF ze zoeken een golf of bora of net wat... als de eerste die ze tegenkomen geen stuur heeft gaan ze naar de volgende en niet naar de tuningshop
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat heb ik al 15 jaar ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja, maar dat nieuwe systeem is anders, weet er het fijne niet van maar het is niet met zo'n gele beugel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus je draait de pookknop los...