![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Heren,
Misschien niet in het juiste gedeelte, gezien het hier over Techniek dient te gaan. Excuses dan. Ik ben al langer meekijkend hier en inmiddels al een tijd voornemens een mooie Golf mk1 GTI te kopen en op te knappen. Nu staat er hier op het forum een GTI Pirelli te koop, maar waaraan herken ik deze uitvoering precies? Volgens mijn info kloppen bijv. de bumpers en de striping op de zijkant niet. Wie kan mij hierin verder helpen? Of heeft eventueel tips waar ik op moet letten als ik ga kijken. Mv |
#2
|
||||
|
||||
![]() Als de sticker in de kofferbak er nog in zit dan kun je het zien. Dacht dat bepaalde nummers de Pirelli's waren. Maar ik weet dat deze vraag al eens eerder is gesteld, met bijna dezelfde topic-titel, en daar staat alles in uitgelegd, ook qua opties.
__________________
Golf 1 1977 in the making
|
#3
|
||||
|
||||
![]() W64 en W65 zijn Pirelli's !! Deze codes zijn het begin van het chassisnummer geloof ik.
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#4
|
||||
|
||||
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() als het gaat over die witte 3 deurs op 15" stalen velgen en halfgelakte bumpers:
striping hoort niet op pirelli op een witte pirelli zijn wielbogen en bumpers volledig meegespoten, net als de spiegels (spiegelvoet = zwart) originele 14" pirelli velgen horen erop grille met verstralers ... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou en dat zijn precies de details waarom ik twijfel. Bovendien zit de code W61 in het chassisnummer. Dit zou dus betekenen dat het een "gewone" GTI is... Eigenlijk een bevestiging van mijn vermoeden... |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry voor dubbelpost, maar ik moet er 250km voor afreizen om hem te bekijken. Ik wil het graag van te voren weten. Mvg |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat heeft NIKS met het chassisnummer te maken! ![]() Waar hier op deze voorbeeldsticker "W64" staat, moet bij 'n (nog evt. aanwezig zijnde) sticker bij die witte op die plaats "W65" staan. Ach, dakantenne, achterlichten, zijknippers en uitlaat waren niet origineel bij die auto (die is 't toch?) waar je naar wil gaan kijken (verder natuurlijk nog de grill en de velgen), maar dat wist je vast wel.....maar die "accesoires" zijn nog lang geen reden om die auto te laten staan.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 31-08-2010 at 21:48. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Het ging niet om de dubbelpost. Ik probeerde aan te geven dat je de gezochte informatie in dit topic kon proberen te vinden. Maar je hebt je antwoord al dus het is al goed gekomen.
__________________
Golf 1 1977 in the making
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
W64 en W65 ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Een beller is sneller.
Bel om te vragen of de sticker in de kofferbak nog aanwezig is en leesbaar is. Anders zou je het via het chassisnummer in Duitsland moeten opvragen. Wit moet inderdaad W65 zijn. En Pirelli is nooit orgineel geleverd in Nederland (op een enkeling na)
__________________
![]() LR Freelander (Werkpaard) MB A160 (Boodschappen) VW GOLF S '80 (Hobby) |
#12
|
||||
|
||||
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inmiddels uiteraard telefonish contact gehad. Eigenaresse heeft er net zoveel verstand van als ik. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet toch wel uit te leggen zijn dat er aan de binnenkant van de kofferklep naast t li achterlicht een stikker zit... even de codes opschrijven, chassisnr en je weet al een hoop meer, foto's doen ook wonderen! mvg Mike |
#15
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik heb de auto bekeken en achterin zit inderdaad een sticker met W65 er op. Het was wel moeilijk te lezen. De auto is door een vorige eigenaar al een keer overgespoten. Het blijkt dus wel op een Pirelli uitvoering te gaan ondanks dat er dingen zijn die er NIET op wijzen. Gr. Han |
#16
|
||||
|
||||
![]() Dit is toch geen verkoop topic?Er word hier gevraagd hoe je een Pirelli kan herkennen...zoals die jij te koop had als voorbeeld..
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#17
|
||||
|
||||
![]() dan nu de vraag of de topic-starter hem heeft gekocht?
|
#18
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, het is Cabrio Addict geworden: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74964
__________________
'94 VW Golf III Variant 1.4i (daily) '90 BMW E30 318is (fun fun fun) |