![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Vandaag met de Golf op APK geweest, redelijke lijst met allemaal kleine dingetjes. Nou staat erbij scharnier linker portier uitgeslagen,neem ik aan dat die de busjes bedoeld die in de scharnieren zitten,kun je die gewoon eruit tikken of moet er iets anders gebeuren? en zo ja,moet dan de hele deur eraf? lijkt me toch sterk. Weet toevallig ook iemand of deze nog origineel bij de dealer te bestellen zijn?
BVD Geert ![]()
__________________
Quote:
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Heb je niet gevraagd wat hij er mee bedoelt?
Lijkt me stug dat hij je auto afkeurt om het feit dat je schanier speling heeft.
__________________
Jetta mk2 |
#3
|
||||
|
||||
![]() ik neem aan dat hij bedoelt dat er zoveel speling op zit dat de deur gaat 'hangen',is zover ik weet absoluut geen afkeur punt...
echt fijn is het ook niet,maar dat terzijde. waarschijnlijk ben je bij een garage geweest die nog een hele hoop glanzende auto's onverkocht in een goed verlichte ruimte heeft staan? ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar ken jij Wealer Heerlen van? ![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wild guess? ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Het te ver door hangen van de scharnieren waardoor de deur niet deugdelijk meer sluit is wel degelijk een af keur punt voor de apk.
MAAR , het is een kleine moeite om even de onderkant van de deur vast te pakken en even onder spanning om hoog te trekken . Hierdoor sluit de deur weer prima en kan hij hem goedkeuren. Ik doe dat altijd zonder dat de klant het weet, vind het onzin om hem daarop af te keuren . Het noteren op het afkeur rapport is meer werk dan het oplossen. |
#7
|
||||
|
||||
![]() @ patjetta:Heb je niet gevraagd wat hij er mee bedoelt?
Ik heb alles op de lijst wel beetje gecontroleerd, maar dat niet idd @breadfan: was trouwens niet bij Wealer maar bij Coza in voerendaal, hij heeft wel een glanzende DeLorean DMC12 staan @ronmk1: je moet de deur soms meerdere keren dichtgooien wil hij goed dicht zijn, de deur heeft wat speling omhoog. maar als ie meteen goed sluit zou t goed moeten zijn?
__________________
Quote:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() yep, dus even de onderkant van de deur pakken en even omhoog trekken , dan sluit hij weer prima
|
#9
|
||||
|
||||
![]() owkee, ga t zo proberen, laat wel wat weten of t werkt, kan me nu gaan bezighouden met alle remslangen, handrem, 2 fuseekogels 2 stuurhuishoezen en de bestuurdersstoel vastzetten.
![]()
__________________
Quote:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Fusee kogels heb ik nog nieuw liggen voor je eventueel .
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Nee dankjewel, hele zooitje is al besteld.
Die kunststof clip die je op de stoel zet, die vervolgens weer in de rail gaat, weet iemand of die gewoon na te bestellen is,bij dealer of onderdelen zaken? zoals Brezan of Heuts? want die zal na 21 jaar ook wel afgesleten zijn, waardoor de stoel weer speling heeft. Heeft dat ding een officiële naam?
__________________
Quote:
|
#12
|
||||
|
||||
![]() mijn ervaring met een 22 jaar oude stoel: glijstukken versleten.
glijstuk binnen: 191 881 213 glijstuk buiten: 171 881 213 B glijstuk voor: 435 881 203 A
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#13
|
||||
|
||||
![]() Super dankje
![]()
__________________
Quote:
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Vergeet niet een beetje smeer op de glijstukken en in de rails te smeren. dan glijd de stoel ook wat makkelijker.(en slijt ie niet zo snel)
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#15
|
|||
|
|||
![]() ik wil niet veel zeggen maar TWEE stuurhuishoezen kapot en TWEE fuseekogels kapot en ALLE 4 de remslangen???
komt niet echt vaak voor bij mk2 moet ik zeggen.... controleer ze zelf maar eens of ze wel kapot zijn ![]()
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Het is wel appart, maar waarom niet?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 25-09-2010 at 23:52. |
#17
|
||||
|
||||
![]() Ik zou eens bij baadjou gaan met de auto als je nog niet betaald hebt,
ik ga altijd naar de coza ze zijn best oke maar op oze polo hebben ze eens het wiellager afgekeurd waarvan ik wist dat het 100% in orde was. naar baadjou gereden en hoppa goedgekeurd. |
#18
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik rij 35.000 kilometer per jaar met de golf, en heb er t laatste 1.5 jaar niks meer aan onderhoud gedaan. Voelde t al langer bonken als ik op keien oid rij. dus geloof ze wel. Waar ik de Golf heb laten keuren is alleen APK keuringsstation,geen garage. en je betaald ze pas als de auto goedgekeurd wordt, ze verdienen niks aan afkeuren.
__________________
Quote:
|