![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren na het tanken stapte ik in de auto ik wilde hem starten op de manier zo als ik altijd doe dus in de versnelling koppeling ingetrapt en starten. schiet bij het starten gelijk een meter na voren, net of ik de koppeling niet intrapte. Dus in zijn vrij gezet en opnieuw starten , daarna wilde ik hem in de eerste versnelling leggen dat lukte dus niet geen enkele versnelling kon ik kiezen . Ik dacht gelijk koppeling defect. Dus ik leg hem in de tweede versnelling starten om de auto aan het rollen te krijgen zodat ik de auto in ieder geval thuis kan krijgen. Nadat ik de hem aan de rol had werkt alles weer normaal vreemd?. Ik heb geen enkel probleem met schakelen zowel op als terug geen gekke bijgeluiden . Wat kan het probleem zijn de koppeling die op zijn einde loopt ? . Nu dacht ik zelf zou er olie op de plaat zijn gekomen, namelijk de krukas keering lekt een beetje olie. Maar dat is al bijna 6 jaar het geval. Het pedaal zit wel vrij hoog maar dat is ook al 6 jaar het geval. Wie herkend dit probleem ?
Last edited by hummer : 01-10-2010 at 20:08. |
|
|||
|
|||
![]() Het kan zijn dat je koppelingskabel even weigerd.
Hierin zit een automatische spanner deze willen nog wel eens weigeren.
|
||||
|
||||
![]() Dus als ik koppelingskabel
vervang zou het in principe opgelost moeten zijn ? |
|
||||
|
||||
![]() ging het pedaal heel licht met intrappen?
heb je zelf al gekeken naar de Kabel?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals altijd eigenlijk. |
|
|||
|
|||
![]() Ja dat kan wel maar zit je koppeling hoog of bijna in je bodem?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Redelijk hoog |
|
|||
|
|||
![]() Dan kan het zijn dat je steller kapot is.
Je kan ook een kabel kopen van een golf 1 gti die past ook en deze moet je zelf afstellen. Dus dan stel je hem een keer af en verder hoef je er bijna niet meer naar te kijken.