Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Polo 6N, 6N2, 9N en 6R
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 22-11-2010, 23:41
carambole carambole is offline
Forum Newbee

Default Polo monopoint,slechte koudstart

Vw weet geen raad.cc weet ik niet zo direkt alsook bouwjaar.Ze moet een kwartier gas geven.Stilleggen even en dan kan ze naar het werk rijden.De steeds oplichtende leds van olie en temp heb ik al moeten blinddoeken.Kan ook niet gevonden worden door dealer(bokje in dashboard volgens hun en niet te krijgen)Nog 6 mnd moet dat polo'tje nog rijden.
Reply With Quote
Old 22-11-2010, 23:49
Spierings Spierings is offline
No personal life

Ook welkom hier op volksforum.

Wat meer info is welkom, oa type bouwjaar en motor ??
Wat bedoelje met bokje in dashboard ??
Reply With Quote
Old 22-11-2010, 23:59
Forum Newbee

Blokje moet dat zijn.Het is een stationwagon met ronde lampen vooraan.Ik zal eens naar een foto speuren: polozwei dat is hem(foto plaatsen lukt mij niet)

Last edited by carambole : 23-11-2010 at 00:07. Reason: foto
Reply With Quote
Old 23-11-2010, 09:34
Forum Newbee

VW zal het wel nagezien hebben.Doch,ik weet dat dat de schoonzoon het luchtfilter er eens heeft afgehaald.Er zitten daar zeker 4 sensors.Bij even nameten had ik wel gezien dat de ene ptc en de andere ntc zit.Bij het zoeken naaar het vermoedelijk olie -lampje-sensor staat hij bij motor af in open toestand.Bij draaiende motor sluit dit kontact.Is daar een draadwissiling gebeurd zodat er al iets stuk is.Misschien weet iemand hier welke draadkleur bij de juiste sensor hoort.Na een half jaar is er stillaan het slechte warm draaien bij gekomen.De auto zie ik pas zondagavond omdat ze gaan werken is.Maandag congé.Ik zal de moeite wel doen om even te gaan zoeken in dit forum.Doet de garage misschien teveel aan export?
Reply With Quote
Reply

Posting Rules