![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij vertellen uit welk type Porsche deze stoelen komen? En nog belangrijker waar zie je dat aan? Ik weet alleen dat ze electrisch te verstellen zijn, iemand meer informatie voor mij? En is het normaal dat er aan allebij de kanten een hendel zit om de stoelen naar voren te doen?
|
|
||||
|
||||
![]() zulke stoelen(niet leer) kan ik nog wel voor je regelen... uit een 944 Turbo
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Dus je denkt dat ze uit een 944 komen? Er zit verschil in toch? Wie kan me dit uitleggen?
|
|
||||
|
||||
![]() kopen? 150,-
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() iemand een foto van een golf1 / jetta1 met porsche stoelen? denk dat als je die in een dergelijke auto wilt gaan inbouwen dat dan de rugleuning te hoog oogt of valt dat mee?
|
|
||||
|
||||
![]() heb er een ander bedrag voor betaald...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() deze staan btw ook op marktplaats
![]() 199 incl achterbank
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is alleen geen echt leer, en de leuningen zijn anders (ook van de half leren) Die ik post hebben de naad niet bovenop zitten maar ze lopen rond naar achteren (hoop dat ik te snappen ben ![]() Maar is er niemand die verstand heeft van die dingen? |
|
||||
|
||||
![]() die witte op de bovenste foto zijn meen ik 928...
|
||||
|
||||
![]() aah ben er uit de bovenste zijn van een 911 model 964...stkrand in de hoofdsteun loopt toch door..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Puntje voor Rich. Maar over 't algemeen vrij moeilijk te onderscheiden, ze lijken altijd op elkaar. Mooie stoelen
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb ook een setje..944 turbo dikke wangen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
199 omdat ze geen 6 euro voor de adver willen betalen gok ik.... Als je dan mailt blijkt het dan meestal opeens duurder... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() mwa is wel de prijs ongeveer, thom...heb je ze gemaild?
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand foto's van zulke stoelen in een jetta 1 en of golf 1 (cabrio...)?
|
||||
|
||||
![]() achterbank in een golf of jetta coupe en dan een dikke subwoofer in die middenholte bouwen.
|
||||
|
||||
![]() geen contact gehad... maar dan ga ik ze ook halen ben ik bang...
![]() Waarom wil iedereen eerst altijd een foto asl bevestiging dat je niet origineel bent... Zorg gewoon dat je het er in krijgt...(als je ze mooi vind) Verder sluit ik bij Tjaap aan!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat dat het probleem is, zoals ik al eerder zei ben bang dat de rugleuning te hoog is. Met een foto kun je dus bepalen of je het mooi vind zonder eerst een klein kapitaal te steken in stoelen waarvan je niet zeker weet of je ze gaat gebruiken... ga je ze wel gebruiken en het valt tegen is zonde van de arbeid! |