![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hey mensen, bij deze wil ik eens kijken hoe de interesse is in een golf 3 GTI 20 Jahre Edition.
Let op! Auto hoeft niet weg, dus alleen bij serieuze interesse reageren en niet onnodige biedingen gaan doen! Er is al een hoop mee gebeurd, van verhobby-ed naar nagenoeg origineel teruggebracht, tevens wat onderdeeltjes vervangen zoals; - Ruitenwissermotor sinds januari 2011 - V-snaar sinds maart 2011 - Fuseekogel linksvoor sinds januari 2011 - Draagarmrubber linksvoor sinds januari 2011 - Kleppendekselpakking sinds januari 2011 - Nieuwe schroefset V-Maxx sinds april 2011 - Auto uitgelijnt sinds april 2011 Tevens wilde ik van me aankomende vakantiegeld de auto een grote beurt geven, inclusief het vervangen van de koelslangen, carburateur (of hoe je dat ook schrijft) na laten kijken/schoonmaken. Onderhoud aan de auto is gedaan bij Lubbers garage in Huizen en bij Kroymans in Hilversum! Ook heb ik op woensdag 4 mei de auto laten polijsten bij een goeie vriend van me en de striping opnieuw aangebracht in de biezen van de bumperstrips. De auto is uiteraard ook voorzien van audio! Er zit een pioneer radio in met usb en sd-card, de originele nokia DPS-tweeters in het dashboard, 4x 3 weg-speakers van MTX in de deuren en achterpanelen, 2x boschmann 500 watt hoedeplankspeakers 6 '9, en een sub van MTX 360 watt. De Nokia DPS soundsystem versterker/subwoofer zit er nog in maar is niet aangesloten (incl. kabelboom). Audio mag overgenomen worden, maar kan er ook uit. Specificaties: Auto: Golf 3 GTI 20 Jahre Edition Bouwjaar: 10-1996 KM-stand: 210.700 APK tot: 26-10-2011 Uitvoering: 3 drs- hatchback Opties: - Airco - Electrische ramen - Electrisch schuifkanteldak in prima staat - Leren bekleding - Signaal vergeten licht Pluspunten: - Nagenoeg geen roest op 1 plekje op de bodemplaat na - Motorblok zeer betrouwbaar! Altijd starten en lopen, ook in de kou geen enkel problemen mee gehad! - Airco word goed koud! Minpunten: - Passagiersstoel heeft een scheurtje in de wang van de rugleuning, ook de rugleuning zelf is niet helemaal lekker - 1 klein gaatje op de bodemplaat met een omtrek van ong 3-4 cm, is getectileerd en volgens monteur hoeft er pas over 2 jaar een vervangend plaatje ingelast te worden - Niet het originele motorblok/versnellingsbak (1800 90pk cabbie mk3 blok) - Lak ben ik niet tevreden over Vraagprijs, omdat het toch verplicht is: 2000 euro = zo meenemen 2400 euro = met de genoemde grote beurt Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Drive safe, drive a Volkswagen! Last edited by Ddrag : 11-05-2011 at 15:52. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Up!
Btw, schroom niet om een bericht hier achter te laten waarom de verkoop niet zou werken, of verdere suggesties!
__________________
Drive safe, drive a Volkswagen! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Carburateur??Waarschijnlijk bedoel je radiateur?
Nette wagen trouwens ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Oh dat zou kunnen! Het had iig te maken met dat als je de auto op de motor laat afremmen in zn 3, het gas soms blijft hangen en zodra je het pedaal weer intrapt, dat de auto even doorschiet.
Volgens een VW-monteur van de club was dit een bekend fenomeen en was zo te verhelpen, maar weet niet meer waar dat hem nou in zat..
__________________
Drive safe, drive a Volkswagen! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier ligt niet de originele 2.0 in Mark maar een 1.8. Dus carburateur zou eventueel kunnen. Tevens een up ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#6
|
||||
|
||||
![]() Heb je goed onthouden Vains
![]() ![]()
__________________
Drive safe, drive a Volkswagen! |