![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo iedereen,
ik verkoop bij deze mijn BBS Rm's. Specificaties: - Inch: 15" - Breedte: 7,5j rondom (Ringen van 1,5" erop gezet) - Steek: 4X100 - ET: 33 - Kleur: Bruin - Banden voor: Nangkang 165/45/15 (Goede staat) - Banden vanachter: Nangkang 165/50/15 (Goede staat) RM's zijn compleet met banden en centerkaps ( zwart met zilver logo) Prijs: €1100! OF Liefst ruilen! (Gelijkwaardige set!) -> Liefst in de kleuren: Bruin , Goud of verdicht/gepolierd Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Info: - michaelvos766@hotmail.com - Af te halen in regio Hasselt -> Limburg -> België (wil gerust een tripje doen, als je van ver komt.. Ergens halverwegen afspreken ofzo, zie ik wel zitten.) Last edited by Voske89 : 17-05-2011 at 16:47. |
|
|||
|
|||
![]() Up voor deze mooie set Rm's! Ruilvoorstellen zijn welkom!
|
|
|||
|
|||
![]() huppa!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() is dit iets voor u |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zien er wel leuk uit (misschien net iets te "racey" voor onder m'n golfje? , kzou ze eerst eens moeten passen als de maten van de velg mij aanstaan), kan je mij wat meer gegevens geven? (Inch, breedte, ET, bandenmaat,...) vanwaar ben je? Mag allemaal in PM. Bij deze nog een mooie UP ![]() |
|
|||
|
|||
![]() niemand een leuke set liggen, die ze wilt ruilen tegen mijn Rm's? (Kopen mag natuurlijk ook)
|
|
|||
|
|||
![]() Hoppa
|
|
|||
|
|||
![]() Niemand die een mooi setje wil ruilen?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het is niet echt nodig om te ruilen, maar moest je intresse hebbe ![]() Ik wil de Rm's wel eens zien staan onder mijn golf. Grt |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hebt Pm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() intresse in inruil met een auto ?
![]()
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelle vda : 14-06-2011 at 20:49. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb er zelf al 2 en de vriendin heeft er ook 1tje,dus auto's heb'k genoeg ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niemand een leuke set Th-Lines liggen die wilt ruilen? (Of iets anders natuurlijk..)
|
|
|||
|
|||
![]() kick
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hup