![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik bied hierbij mijn golf 2 aan uit 1984 , een originele nederlandse GL . met een 20v motor uit een audi a3 . compleet met bak , loopt op het originele motormanagement .
Auto is bij de ombouw volledig uit elkaar geweest , en toen ook opnieuw gespoten . alle slijtage delen heb ik toen vervangen , kogels rubbers remslangen etc . nieuwe brandstofpomp gemonteerd (was een carburateur motor ) Ik heb de auto klaargemaakt , en er daarna door tijdgebrek eigenlijk nooit meer wat mee gedaan , dit is ook de reden van de verkoop , hij staat alleen maar stil en dat is zonde . er moeten nog wat kleine dingen aan gedaan worden om de puntjes op de i te zetten , maar daar heb ik simpelweg geen tijd voor . hier is de prijs ook zeker naar , en deze is dan ook niet onderhandelbaar . Auto is absoluut de moeite waard . €3250 ![]() Last edited by Dirk : 01-09-2011 at 06:46. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Franky20v : 20-06-2011 at 06:16. |
|
|||
|
|||
![]() even in het zicht
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() <up>
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() watvoor kleine dingen?
heeft hij APK? al omgekeurd? en je MP link is dood.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat nog als 55kW op kenteken, APK tot 18-4-2012 volgens de RDW |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat voor remmen zitten er op?
en wat voor wielen/banden? hydrolische koppeling? graag wat meer info. en wannneer is de ombouw gedaan? open dakje? en waar staat de auto? Last edited by ids : 25-07-2011 at 22:42. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk in Leeuwarden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ombouw heb ik zon 4 jaar geleden gedaan , zit voor compleet g60 wielophanging + remmen op .
Auto staat idd in leeuwarden . Heeft na de ombouw zon 3500 km pas gereden . wielen zijn lenso's en bij interesse kan hij eventueel op kenteken gezet worden als 20v. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb op zich wel interesse, maar kan ik ook bij je inruilen of niet ? anders moet ik eerst mijn auto kwijt.
|
|||
|
|||
![]() still for sale
Last edited by Franky20v : 31-08-2011 at 18:48. |
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds te koop , is ondertussen omgekeurd naar 20v op kenteken , en voorzien van een nieuwe accu . 3000.- ophalen .
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien handig om erbij te zetten wat er nog moet gebeuren aan kleine dingen. |
|
|||
|
|||
![]() staat niet meer op mp , probeer t nog een keer zo , anders gaat hij straks de winterstalling in , wat er nog moet gebeuren :
ruitenwisser schakelaar vervangen , deze hapert , is een nwe bij 1 homokineet tikt heel licht met max insturen bekleding bestuurdersstoel laat los onder op rugleuning , zie je niks van en is nerges verder stuk . en hij begint een paar hele lichte roestplekjes te krijgen, waar voor het mooie wat aandacht aan besteed moet worden . auto gaat weg ivbm groot tijdgebrek. |
|
|||
|
|||
![]() oja , en de cv motor die de achterklep opent is kapot
|
|
|||
|
|||
![]() up
|