![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben Henri ben 17 jaar. Ik ben nu ongeveer een half jaar met een Golf 1 GX 1.5 4 deurs uit 1983 bezig.
Dit is er aan gebeurd: - nieuwe wielranden achter - gebruikte kofferdeksel - reservewiel bak - gat in deur dicht gemaakt - opnieuw gespoten in de orginele kleur LA6V Moet nog gebeuren: - 5 bak monteren - binnenkant spatborden op nieuw tectyleren - onderkant opnieuw tectyleren - verlagen - ATS Cup velgen monteren - technisch nalopen [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] ![]() Last edited by Golf 1 GX : 26-10-2009 at 17:05. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
wij zien hier graag foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom en uhhh idd foto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jammer van de kenteken plaat voor......
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi! Geen half werk.
Enige puntje van verbetering dat er nog is, vind ik, is die grille-lijst / booskijker. Ik zie liever dat rode randje als ik eerlijk ben. ![]() Enne, welkom hier!
|
|||
|
|||
![]() da's geen half werk
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() wat is er mis met de kentekenplaat? wel mooi geworden,vind alleen die boze kijkert ook niet echt wat....
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer mooi strak uit
alleen idd die kenteken plaat zal er op de originele plek net even wat beter uit zien dan deze plek ook vind ik het jammer van die grill/booskijker zou persoonlijk mooi de originele grill weer monteren met chrome rand (past mooi bij alle andere chroom delen
|
||||
|
||||
![]() is ook zo ja,dom
![]()
|
||||
|
||||
![]() had ik ook liever gehad maar dat kon niet anders want dit zijn ook niet de orginele bumpers op een GX maar gewone bumpers. de bumpers heb ik 2de hands gekocht. op de plek waar het nummerbord zitten allemaal gaten van eerdere montage`s van nummerborden.
|
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen man.
Probeer op zoek te gaan naar de juiste bumpers zou ik zeggen en dan je kentekenplaat goed monteren... Succes met de rest, geloof dat het wel goed komt... |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding goed aangepakt! ckers ook een mooie kleur
|
||||
|
||||
![]() Moi.
Schier woagnkje en zo lekker in de buurt ook ![]() Andere bumper er voor en gaan zou ik zeggen... Booskijker knap je zelf nog wel es op af. Ik heb in het begin ook met een booskijker gereden ![]() Wieltjes gaan m goed staan kerel. Maar dan geen ballonbandjes erop ![]() Wie heeft m overgeblazen als ik mag vragen? En is dit een beetje mooi gebeurd? Groeten |
|
|||
|
|||
![]() waaw, goed werk! zo te zien een zelf ingerichte spuitcabine, mooi!
die booskijker is echt een afknapper hoor ![]() Enne, originele kleur zo te zien? is t Lhasa metallic? succes |
|
||||
|
||||
![]() ja het is Lhasa metallic
|
|
|||
|
|||
![]() Er stonden hier nog nieuwe bumpers tekoop.
Ik zeg doen. Hij zal der echt van op knappen. |
|
||||
|
||||
![]() orgineel of immitatie en bij
|
|
|||
|
|||
![]() |