![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is niet eens af, wedde dat t plamuur achter gescheurt is
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een 2 liter g60 erin met veel pk's... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vind een nette Rieger wide body best gaaf om te zien.
Maar als je deze koopt als basis voor zo'n project ben je goed gek.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd, maar hier gaat wel erg veel geld en tijd in zitten om hem netjes te maken!
|
||||
|
||||
![]() 1 stukje tekst klopt gigantisch en dat is:
Een monster op de weg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij is dat niet het enige wat je moet laten nakijken wanneer je dit koopt ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zou niet weten wat je er mee aan moet..
maar aan de andere kant,dit kan ooit een apart ding geweest zijn ik heb vroeger een Corrado van dichtbij mogen bekijken van Rieger zelf.. met deze of soortgelijke set erop..ok..het is mijn smaak niet maar denk erom dat zo'n set een hele ingreep was ...uren passen ,slijpen ,passen ,slijpen,vast polyesteren, en vervolgens schuren ,schuren,schuren en nog eens schuren tot dat je er kotsmisselijk van word.. dan te bedenken dat de Demo auto's van Rieger meestal donker van kleur waren waar je na het spuiten alles op ziet (dan nog maar te zwijgen van de 15×15inch BBs RS op de achteras,,wat kost dat wel niet) trouwens klinkloze deuren op afstandbediening...is dat geen Apk afkeur? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is inderdaad afkeur. Moet van buiten te openen zijn. |
|
||||
|
||||
![]() misschien ontgrendeling onder de spiegelkap met een drukknopje. Heb ik al vaker gezien op tjoening-auto's
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb je dan die profesionele ophanging van het openluchtfilter gezien!
vakwerk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze heeft jaren geleden voor iets van 6000 euro te koop gestaan op marktplaats in betere tijden. Heeft er toen ook al een hele lange tijd opgestaan met een grote audioinstallatie meen ik mij te herinneren.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
IDD ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zonde,
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ^ dat bedoel ik,denk erom dat wanner deze conversie goed en netjes werd gedaan het voor 2 Corrado's aan geld kostte ..alleen de uren al die er in gingen zitten
het is mijn smaak niet en de rijeigenschappen zijn schijnbaar slechter dan een E kadett met lekke schokbrekers (325 breed of iets vanachter?) maar respect voor de moeite en geduld... |
|
|||
|
|||
![]() je moet nu ook via de kofferbak de auto in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze heeft hier heel lang rondgereden, in Putten / Ermelo.
Was echt een honky tonkie ding inderdaad, altijd subwoofer op standje 600. |