![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hier een cabrio van een vriendin staan waar ze heldere achter meuk lampen in hebben gezet die natuurlijk afkeur waren
nu heb ik de orginele lampen liggen maar geen units heb ook niet de orginele stekker met draadboom hebben ze nu afgeknipt en op de helderen gemaakt ![]() dus ik zoek een stukje draadboom voor de achterlichten en natuurlijk de units weet niet of van een gewone golf 1 de draadboom het zelfde is dus als je een sloop cabrio hebt staan waar de spullen van af mogen dan hoor ik het graag gr menne
|
||||
|
||||
![]() Orgineel zitten er ampjes aan de uiteinden van de kabelboom. Zit geen stekker aan.
|
||||
|
||||
![]() ik heb volgende week een slopertje waar dit normaal nog opzit
opsturen kan, ben van brugge/belgie pb me gerust indien interesse |
|
||||
|
||||
![]() hee dubster op welk termijn kan dat dan want ik zit met een keuring die anders weer verloopt
zoek ook een goed dashboard raampje (framepje) waar de schakelaars in zitten moet wel goed zijn niks afgebroken enzo
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 19-04-2012 at 20:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
begin volgende week ga ik achter dat ding, zag het net van het dashboardraampje, moet er dus ook nog inzitten. en heb er sowieso wel enkele van liggen van andere golfjes ![]() laat ons zeggen ten laatste begin de week erna bij jou op de post lijkt me mogelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Heb nog wel units liggen met lamphouders alleen geen kabelboom. Zijn wel universele stekkerstje. Dus er zelf aan maken zal wel moeten lukken. http://link.marktplaats.nl/545524361 Voor 15 mag je ze wel hebben. Groet, Arno
|
||||
|
||||
![]() hee arno
ik wacht ff dubster af anders laat ik je het weten ![]()