![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jongens help ik ben nu al zat!! maar kheb dalijk nog 2 verjaardagen hoe brij ik dit goed???
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon niet gaan
![]() ![]() ![]() ![]() of heel hard rondjes gaan rennen tot je nuchter bent ![]() ![]() ![]() succes ermee freak groetjes bas |
|
||||
|
||||
![]() gheghe...naja zat was het niet echt ...heel de middag in de zon gezeten met bier voor je neus. dat werkt niet echt.
|
|
||||
|
||||
![]() ghehehe.. altijd lekker
![]()
|
|||
|
|||
![]() ohhh ik ken dat gevoel, sff uurtje weg dutten doe ik dan altijd!
|
||||
|
||||
![]() nee ...slapen kon ik echt niet want daarna weet ik zeker dat ik zelfs met een stuk hout niet uit me bed ben te slaan...
ik heb wat gegeten liters water gedronken...en toen naar die verjaardag gegaan...en daar weer pils genuttigd ![]() maar nog steeds zoek ik echt het anti alcohol middel wat je binnen het uur weer fit maakt |
|
||||
|
||||
![]() LET OP! Als je zat bent, brokkelen en 2 Red Bull...Helpt altijd! En tegen een kater? Half glaasje water met Alka Zeltser, en weg istie! (je kan ook even weer 2 biertjes drinken, dan istie ook zo weg, maar dat kan niet altijd...)
|
||||
|
||||
![]() nou gister had ik een kater....smiddags 1 flesje bier...en ik was weer zo gruwlijk lam...de rest van de dag geen bier meer aangeraakt
maare brokkelen = kotsen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gister ook gedaan. pff... geen succes :biggrin: werkt meestal wel goed!
|
||||
|
||||
![]() naja de kater was in princiepe wel beetje weg maar de lammigheid straalde er bij mij vanaf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alka Zeltser! Heb een doosje besteld in de US of A (weet niet eens of het hier te krijgen is...) Maar is echt superspul!
|
||||
|
||||
![]() vooral veel water drinken...not!..wanneer je water drinkt dan recircuileerd je bloedstroom het alcohol weer ipv. de spoeling van je lever..[waar jij op hoopt].. ach toch nog opgelet bij anatomie en fisologie..
![]()