![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal ik aftrappen?
van: ![]() naar: ![]() van: ![]() naar: ![]()
Scrapers INC. Last edited by DutchDawn : 04-12-2012 at 15:26. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow haha sorry, niet gezien
|
||||
|
||||
![]() naja, is niet hetzelfde soort topic, maar daar kan je wel los..
|
||||
|
||||
![]() MIVW vorig jaar:
![]() http://farm9.staticflickr.com/8406/...cdf6adb76_k.jpg En oke, niet alleen photoshop... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben er nooit echt goed in geweest, maar zeker leuk zo af en toe is mee te stoeien
![]() ![]() zelf nog wel een flinke periode bezig gweest met Manga tuning vroegah! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kwam deze net tegen:
![]() ![]() ![]() ![]() Fuck dure DSLR's. ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 06-06-2013 at 14:31. |
|
||||
|
||||
![]() Oudje:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn van Aart-Jan van Dorpen, zit heel wat tijd in maar mooie pics! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Willem-Aart van Dorpen, bijna goed. ![]() Bedankt voor je compliment! |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wow, dat is wel even wat werk. Eigenlijk kun je elke crappy pic wel een meesterwerk maken of niet? Mits de qualiteit goed genoeg us |
|
||||
|
||||
![]() ik ben ook aan het photoshoppen geweest
![]() origineel: http://www.1zoom.me/big2/286/302161-Berserker.jpg |
|
||||
|
||||
![]() Cool
![]() Wellicht leuk om je 'donor-beelden' even te plaatsen?
|
||||
|
||||
![]() thanks
die heb ik zo niet. grote propelor van een staande kleine helicopter gepakt, de grond en het bos ergens van google gehaald. rest van de onderdelen zelf gemaakt. |
|
||||
|
||||
![]() Nice. Die gaat zo op FB
|
||||
|
||||
![]() leuk thanks!
ooit eens een bmw 8 serie gephotoshopt, die belande toen ook ergens op een facebookpagina en had toen 4000+ likes :o ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |