![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Heb een ABF motor en wil deze in een mk2 16V pl leggen.
Het probleem stelt zich met de kabelboom op de oude zekeringskast. Heeft iemand daar ervaring mee? De kleuren van de kabeltjs zouden voor 99% hetzelfde zijn maar ik zie toch redelijke verschillen in kleur en diktes. Moet de zekeringkast vervangen worden of kunnen oude stekkers aan de ABF-kabelboom gemaakt worden en zo in de oude centrale gestoken worden? Ook de toerenteller zou een probleem zijn. Ik heb een goede 2Y bak en zou deze op de ABF motor willen monteren om niet de volledige ombouw naar hydraulische koppeling te moeten doen. Groetjes Seb |
#2
|
||||
|
||||
![]() Koppeling is geen probleem kan je gewoon mechanisch maken met een hevel van een t4 of een ibiza cupra.
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Een goede 2Y bak gaat prima, hoor, ken er zat die daar al jaren mee rond rijden.
Het makkelijkste is de ABF kabelboom aan te passen, dan hoef je niet heel de zekeringkast te vervangen |
#4
|
|||
|
|||
![]() jep k rij in de cross ook met een abf met 2y bak, gaat nog altijd goed.. wel ook de koppeling van een 1.8 16v gebruiken dan
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Bestaan er plannetjes voor de kabelboom aan te passen? Of waar kan je dat laten doen?
|
#6
|
|||
|
|||
![]() die zijn er wel ja.. denk dat je hier op t forum ff moet vragen, zijn er genoeg die dat kunnen volgens mij.. als je zelf goed met schemas om kunt gaan en kunt solderen kan je het ook zelf
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Kabel boom kan ik wel voor je maken, en toerenteller is ook geen probleem.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |