![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() beste ik ben bezig met een restauratie en
de motor is uit een geweest nu deeze stak weer prf in een heeft gedraait heb er mee gereden nu ontbrak ik zo een vasthoud klipje voor de verdeler kop en bij he controleren van de draaiende blok ben ik er tegen aan gebotst. nu die rotorkop is beginnen scharten en de blok viel stil heb nu een nieuwe kop en rotor gestoken maar deze wilt bijna niet starten al hij start is het precies op 3poten en als ik gas heef komen er alemaal knallen uit de uitlaat en carbu wat zou et probleem kunnen zijn ? heb de ontsteking al proberen vroeger en later te zetten helpt helemaal niks xs liefst wat hulp graag ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Kabels in de verkeerde volgorde zitten?
Typ de volgende keer iets duidelijker svp , is erg lastig lezen zo. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Sorry voor dat typen. Normaal zijn alle kabels goed maar de auto heeft 1 week altijd gestart tot ik het voor had .dus kan normaal niet aan de kabels liggen . Zal eens kijken maar zou mij verwonderen . Toch bedankt;p
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Ik snap er ook niet alles van, maar je hebt je verdelerkap stuk gestoten? Dan die en de rotor voor een nieuwe vervangen. De as is eigenlijk heel sterk, maar misschien toch even checken of je hem niet hebt krom gestoten. Contactpuntje even controleren ook.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Nog eens sorry voor de text en neen de as is niet krom hier fotos hoe de verdelerkap erna uitzag
|
#6
|
|||
|
|||
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() En je rotor is van hetzelfde merk als de kap? Als je nieuwe koopt, altijd bosch pakken
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja zit nu nieuwe bosch rotor en verdeelkap op en nu blijft ie drajen minste gas dat ik geef knetteren langs alle kanten. het is wel een serieus werk voor hem doen te starten. met schoke spelen werkt ook niet voor doen te starten. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Wat merk is de verdeler zelf? Ook bosch, of die franse?
|
#10
|
|||
|
|||
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Dan ga maar eens een bosch rotor halen
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() maat van mij had nog een bosch liggen en is nog altijd het zelfde
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Dan weet ik het zo ook niet meer. Ik weet wel dat het fout gaat zodra je merken gaat wisselen, de "draaicirkel" is niet altijd gelijk.
|
#15
|
|||
|
|||
![]() ja oke ik ga nog een beetje gaan zoeken xs
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Slijpsel van je oude rotor tussen je contactpuntjes?
__________________
Golf MK1 ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() Brandstofsysteem in orde? Klinkt namelijk alsof er een vacuumslang los ligt e.d.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Alle slangetjes hangenvast. Er is wel 1 buisje waar er geen vacium slang aan hangt maar dat was is begin ook niet xs
|
#19
|
|||
|
|||
![]() kijk eens of u vacuumvervroeger in u delco niet vast zit..
mijn 1.1 heeft er ook last mee gehad, wel starten maar ook met choke moeten spelen.. of zelfs ook niet gestart krijgen.. heel slecht draaien(ook presies op 3 cilinders) en na een tijd gewoon uitvallen en niet meer gestart krijgen.. |
#20
|
|||
|
|||
![]() dat is dat pompje he ?
|