![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek een mooie strakke Golf II. De kleur Zwart (LA9V?!) of paars..... bj 90 of 91.
Motor moet een 1.6 of 1.8 zijn. Ik zoek geen GT of GTI.... Het liefst met een acceptabele km stand. Auto mag verlaagd zijn. Ik zoek dus geen auto met deukjes roest enz. Velgen maakt me niet veel uit, daar ik waarschijnlijk toch andere erop ga zetten. De essentiele dingen moeten ook in goede taat zijn, koppeling, distributie...en meer van dat. Motorisch moet de auto dus 100 % zijn... graag ook overlegbaar.. prijsklasse: 1000 of 1500 euro... Heeft iemand een golf die hieraan voldoet en toevallig een nieuw project begint??!! |
|
||||
|
||||
![]() ... vandaag al vaak je hoofd gestoten??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hmmm nee nog niet.. ![]() Lees aub door de regels door... moet eigenlijk gewoon een nette golf zijn... met een betrouwbare motor... Maar wel uit 90 of 91... met de kleur zwart. |
|
||||
|
||||
![]() er is hier net een modagolfje verkocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was hem helemaal ja.
|
|||
|
|||
![]() Dat moda golfje had top geweest...
Misschien iemand nog die zoiets kwijt wil? Ennuh, Jurgen, jij zoekt toch ook wel ff mee.... Groeten uit Katwijk. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel een mooi net golfje 3 in de aanbieding,hoef je niks aan te doen
![]() ![]() ![]() TIJNTJE!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() @Martijn
MARATHON!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Wat moet dat kosten? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat heb je hier voor over:
![]() eventueel kunnen er onderdelen af om de prijs omlaag te halen.. is 1 uit 91 met 170k starten lopen.. n 1.6 msn: siepwokkel@hotmail.com
|
||||
|
||||
![]() he martijn...kom jij uit katwijk? das ook toevallig.. nou kom op mensen, weet iemand nog een leuk golfje te staan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Katwijk? Daar weet ik nog wel een beste oplichter te wonen! (zal geen namen noemen...) Koop ik een golf van hem, wat denk je? Helemaal goed! Daar zit een addertje onder het gras! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Thanx Cor!!
![]() Ik hoop dat er toch wat voorbij gaat komen... ik ga nog wat horen van Siep Wokkel.... we wachten af. Als iemand nog iets in de aanbieding heeft...... |
|
|||
|
|||
![]() Niemand een leuke nette golf II te koop dan??
|
|
|||
|
|||
![]() Schop....
|
|
||||
|
||||
![]() http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...KfN%2FU%3D&df=1
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...KfN%2FU%3D&df=1 http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...D%3D&df=1#photo
|
||||
|
||||
![]() collega van me heeft nog een fire and Ice tekoop.. prijs is meen ik 1250 euro. Schijnt nette wagen te zijn, maar zou het zo niet weten of dat echt zo is. Bij interesse kan ik wel even z'n nummer vragen.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Twee daarvan zijn GTI!! Ik wil juist een goedkopere tweede auto (verzekering bedoel ik) Toch bedankt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is fire and ice ook niet automatisch GTI?? Anders wil ik wel een foto zien.. Alvast bedankt!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet altijd gti
fire en ice is er in verschillende uitvoeringen geweest.. de 90pk gl meen ik de 8v gti de 16v gti en de meest exclusieve , de g60