![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor 600!!! euro mag mijn stufenheck weg, hij is van 86, GL uitvoering. met APK tot augustus 2006
el ramen voor, gereviceerde en geflowde kop door serge. Nieuwe remcylinders achter, nieuwe accu, nieuwe carb voetpakking, nieuwe voor en midden-demper. voor koni geel, achter koni rood, met lagere veren. chassis is hard, en auto rijdt prima, staat op 15 inch Ronal R8 met voor zeer goede 195/50 en achter zeer goede 205/50 banden. staan nu 2 könig stoelen voorin, originele stoelen komen er terug in bij verkoop. Hij mag weg moet niet, vrij zeldzame auto aan het worden. proefrit mag altijd. ![]() ![]() ![]()
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 29-11-2005 at 15:20. Reason: prijsverlaging |
|
||||
|
||||
![]() auto heeft middendeel uitlaat nieuw, stekker van de trekhaak vervangen ook nieuw dus. volgende week voor de APK.
20-06: auto is uitgelijnt, door het verlagen negatief camber voor de rest alles netjes gesteld.
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 20-09-2005 at 15:04. |
|
||||
|
||||
![]() Foto(s)?
|
||||
|
||||
![]() wat is er mis met de schokkers?
|
||||
|
||||
![]() 750E
inmiddels verlaagd, voor gele koni, achter rode. middengedeelte uitlaat vernieuwd voetpakking carb vernieuwd, loopt weer als een zonnetje. König sportstoelen voorin geplaatst APK tot augustus 2006!!
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 20-09-2005 at 15:04. |
|
|||
|
|||
![]() zag hem over de tue cruisen kan dat? maakt een lompe indruk die bak... (en dat is positief!)
|
|
||||
|
||||
![]() kan heel goed...
studeer jij daar ook dan?
|
||||
|
||||
![]() evt ruilen tegen een polo coupe/sedan t/m 1986. Wel in goede staat en met ruime APK.
Passat is weer in orde, inmiddels goede voorbanden gemonteerd. evt een setje 15 inch bmw alpina look velgen erbij. auto kan vanaf januari in de oldtimerverzekering. prima auto voor dagelijks, zijn nog 2 puntjes aan. 1. slecht starten, is waarschijnlijk het was element van de automatische choke. Ik ga het proberen op te lossen. Is niet zo erg dat je hem niet aan de praat krijgt maar wel vervelend. 2. tankhals..roest is een project voor de komende tijd mocht de auto niet verkocht raken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 700E
inruil polo classic / derby 2/ jetta 1 of een goed bod natuurlijk
|
||||
|
||||
![]() heb er zelf net 1 gekocht. rijd zalig dat ding. k vraag mij maar 1 ding af, hoe heb je dat klaar gespeeld om dat ding te verlagen want er is nergens iets voor te vinden.
|
||||
|
||||
![]() creativiteit....
audi 80 voorkant en golf/jetta achterkant... dan kom je er wel uit
|
||||
|
||||
![]() dan zal ik ff op zoek moeten gaan
![]() bedankt voor de tip iig
|
||||
|
||||
![]() anders ff nieuw topicje openen, kan ik t je uitleggen...
on topic please!
|
||||
|
||||
![]() hij is trouwens wel van Gert en Hermien geweest he....
650E of doe een bod, ik wil wat anders...
|
||||
|
||||
![]() omhoog..
er was sprake van wat koelvloeistof lekkage, inmiddels opgelost, was het dopje van het reservoir wat gaar was, is vervangen en geen last meer van. van het weekend een rondje nederland gereden met een verbruik van 1:14!!! lijkt me niet slecht voor een ruime 4-deurs sedan. passende electrische raammechanismen met kabelboom voor de achterdeuren erbij, kabels verlengen en ook achter electrische ramen.
|
||||
|
||||
![]() alle duiven op de dam..
600E
|
||||
|
||||
![]() voor 20 dec ophalen 500E